torsdag 30 maj 2013

Bokat och klart....

I oktober bär det av. 

Tjejgänget åker till Södra Frankrike och den vackra byn Suave i Languedoc.

Längtar så jag dör.....





 En gammal vacker medeltidsby....


Sådana här bilder blir jag helt lyrisk över....♥ ♥



Tänk vad underbart...sju fnissiga damer/tjejer ute på grönbete i detta fantastiska land.
God mat, gott vin och en massa härliga utflykter och må bra stunder.
Men det går fort och snart är vi i oktober månad.
Men först skall vi njuta av vår vackra underbara svenska sommar.

Må gott och önskar dig en underbar helg med mycket sol och och annat gott.

Kram Maria 




12 kommentarer:

  1. Men vad gör väl det är ju underbart att se fram emot.
    Det är bara att lycka till, resor stärker alltskan och man får ibland nya vänner
    Skall bli spännande att följa Dig på den resan,
    för väl följa med ?vi får

    SvaraRadera
  2. I de trakterna var jag för några år sedan, längtar ständigt tillbaka.
    Mycket vackra foton.............

    Önskar dig också en varm och solig helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Wow....!!! Va avundsjuk jag blir. Jag vill oxå följa med ;o)) Ni kommer att få det helt underbart på er resa.

    Ha en trevlig kväll!
    Vi ses på Insta!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Roligt och ha en resa och se fram
    emot i höst, vilket fint ställe det
    verkar vara.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Förstår att du längtar, det ser ut som en alldeles fantastisk plats att vara på. Vilka underbara bilder!
    Önskar dig en solig helg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Åh så kul att få åka i väg med härliga vänner. Det ser verkligen underbart ut.
    Kul att ha något att se fram emot.
    Önskar dig en härlig helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Guud så rart och fint det såg ut där.
    Så härligt för dig att komma iväg till detta fina.
    Förstår verkligen att du längtar :)

    Hoppas du får en fin sommarhelg med sol och värme.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  8. Åh, makalöst vackert! Vilken underbar resa ni kommer att få.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Hej Maria!!!
    Jag kan förstå om du nu vill att sommaren ska ta slut fort ;)
    Blir en underbar resa, tror jag!
    Trevlig helg!
    Kram/Olg@

    SvaraRadera
  10. Å så härligt!!! Underbart att ha något att se fram emot efter sommaren så att det inte känns alltför tungt när mörkret och hösten kommer.

    Ha en underbar helg!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  11. Men gud så underbart...
    Vilken dröm.. Jag vill också :)
    Ni kommer att få det hur härligt som helst!
    Stor kram o fin kväll till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Hej i sommarnatten! Men så härligt att åka iväg till F rankrike och att få ihop det så att alla kan följa. Brukar inte vara så lätt!
    Ha en skön sommar önskar jag Dig!
    Carin i norr med härlig värme runt knuten!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)