onsdag 13 mars 2013

Svåra val....

Ett litet blogguppehåll har jag bestämt mig för. Jag har inte mått så där jättebra sista tiden och någonstans måste jag fokusera om.
Så det får bli bloggen, tyvärr.

Många turer i livet och ibland måste man välja bort.

Men detta är inte för alltid utan jag kommer säkert tillbaka längre fram. När jag åter igen känner mig stark och full av energi.




Många goa kramar till er alla mina vänner där ute och tack för alla kommentarer.

Vill du följa mig på Instagram så gör det. Där lägger jag ut lite bilder på språng, så ni ser vad jag håller på med. Se registrera dig här. Mig hittar du under Maria_Kilen

Kramisar från Maria



28 kommentarer:

  1. Ta hand om dig ordentligt, du min första följare.
    Ser fram emot när du mår bra och är tillbaka på bloggen
    Stor kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ha nu det så gott du bara kan!Hoppas vi ses snart igen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Så trist att du inte mår så bra.Men var rädd om dig så kanske du snart är tillbaka.Vi som hälsar på här vi finns ju kvar.Sänder en styrkekram.Gunsan.

    SvaraRadera
  4. Förstår hur det e jag brukar själv hamna där när jag inte tycker något e roligt. Så ta den tid du behöver jag och säkert alla andra vi e här coh väntar på att du kommer tillbaka. Sköt om dej. Många goa kramar Från mej Antonija

    SvaraRadera
  5. Krya på dig
    Ser fram emot när du är tillbaka och bloggar

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  6. Jobbigt, hoppas du mår bättre snart. Många kramar från Pernilla

    SvaraRadera
  7. Det var tråkigt att Du känner så. Ibland kan man inte styra alla tankar och
    känslor. Kanske lite senare att Du har något att berätta.
    kra och tack.

    Hajan

    SvaraRadera
  8. Hoppas du mår bättre snart, ibland är det det bästa man kan göra mot sig själv att dra ner på tempot.


    kram
    Jenny

    SvaraRadera
  9. Välkommen tillbaks när och OM du känner för det. Cyberrymden är här för att stanna men själva har vi bara ett liv : ) Att blogga skall vara kul och det är helt okej att strunta i det också : ))

    Lev väl!

    SvaraRadera
  10. Goa Maria. Ja, ta det lugnt. Hjärntrötthet är inte så lätt, jag vet ju. Så vi finns kvar här och spanar efter dig och dina underbara inlägg. Kram på dig från Karin ♥

    SvaraRadera
  11. Skickar en varm och solig kram

    SvaraRadera
  12. Skickar dej styrka och mjuka måbra kramar så finns jag kvar här och läser din fina blogg:)/Ulrika,norrskensnjutning.

    SvaraRadera
  13. Bra. Ibland måste vi stanna upp och tänka lite. Viktigt är att må bra.

    Ta hand om dig.

    Stärkande blomsterkram

    SvaraRadera
  14. Ibland måst man prioritera om och ändra. Sådant är livet. Men vi finns kvar här när du kommer tillbaka och jag som älskar dina fotografier ska genast leta upp dig på Instagram;)

    Ta hand om dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  15. hoppas du snart är tillbaka... :)

    SvaraRadera
  16. SKÖT NU OM DIG & kom tillbaka med ny härlig energi när DU orkar :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  17. Ta hand om dig vännen <3

    Tack vare den enorma värmebölja som stöttade mig i min sorg över näthatet, har jag samlat kraft och övergår nu från Guldkorn till Solglitter och Ann-Louise blir Lollo :)
    Tusen tack och varma kramar för stöd och uppmuntran ♥
    Välkommen att kika in på Solglitter just nu pågår en utlottning :)
    Kramisar i massor från Lollo♥

    SvaraRadera
  18. Ja, man ska inte känna någon press med bloggandet. Ibland kan det faktiskt bli så.
    Hoppas du snart kryar på dig och till dess kikar vi på varandras bilder på Instagram..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  19. Du är såå välkommen tillbaka när du känner att du vill och orkar!

    Kramar Agneta

    SvaraRadera
  20. Kikar in igen och hoppas du har det bra :)

    Hoppas du får en riktigt skön och avkopplande helg:)

    Glad Påsk min vän
    Påskkramar från Lollo♥

    SvaraRadera
  21. Hoppas allt är bra med dig.
    Glad påsk Maria
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  22. Skickar stora varma påskkramar till dig Maria och hoppas att du har det bra och tar hand om dig ordentligt. Det är klokt att lyssna till kroppen och dra i handbromsen emellanåt. Njut av din bloggpaus och kom tillbaka när du har laddat kroppen full av ny kraft och blogglängtan gör sig påmind. Vi finns här. Det vet du.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  23. Hoppas bloggpausen blir kort för jag har just hittat hit.

    SvaraRadera
  24. Jaa förstår dej vännen...har min dotter som går igenom en slags process i livet. VI finns för dej..blogga när du orkar igen...Styrkekramar från Gunilla...Kul du är med på instagram. .syns där:))

    SvaraRadera
  25. Jaa förstår dej vännen...har min dotter som går igenom en slags process i livet. VI finns för dej..blogga när du orkar igen...Styrkekramar från Gunilla...Kul du är med på instagram. .syns där:))

    SvaraRadera
  26. Det är klart du ska tänka bort bloggen om det är annat viktigt som händer kring dig! Sänder massor med styrkekramizar!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  27. Kram på dig Maria.♥ Jag hoppas du har det bra.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)