måndag 4 mars 2013

Känslor.....

Hej hopp en liten hälsning från hörnan.

Tänk vilken underbar helg vi haft...........sol och en blå himmel. Härliga promenader, god mat och umgåtts med goda vänner.
Suttit i solen med näsan i vädret.
Läst en massa böcker så att armen fått vila.





Mycket är det och mycket blir det. Både roliga och mindre roliga saker. Känns lite virrigt just nu.
Men det roliga är att vi åker till fjällen ett par dagar och det skall bli så skönt.

Så vi synes och höres när jag är tillbaka i hörnan igen.

Tack snälla du för alla kommentarer till en just nu väldigt dålig bloggare.

Kramar ♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Vad underbart det låter! Önskar dig en riktigt fin fjällresa med tillfälle att hämta nya krafter.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en toppenfin tripp till fjälls! :)

    Kramar
    Ina

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för kommentaren! Ja Life by Leila är en bra träningsblogg. Den ger mig mycket pepp och energi.
    Jag önskar er en härlig resa till fjällen.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att ni får en riktigt fin fjälltripp!
    Ha de gott vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får det trevligt i fjällen :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Låter härligt med en fjällresa!
    Ha det så skönt!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  7. Lycka till nu och få ett par sköna dagar i fjällen.
    Det är bäst att taga tillvara på tillfällena som bjuds.
    ha det så bra, en stor kram från /Hajan

    SvaraRadera
  8. Härlig helg du haft och så skönt att få åka till fjällen några dar. Njut för mig med ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Ha det så bra i fjällen! kram från Maria

    SvaraRadera
  10. Vad härligt att åka till fjällen nu så här års.. Glöm inte solskyddsfaktorn nu..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Hoppas ni får det härligt i fjällen!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. Det är så stärkande och hälsosamt i fjällen...
    Hoppas att du får sköna dagar!

    Kram från Agneta

    SvaraRadera
  13. Kikar in för att berätta att jag lägger ner min blogg!
    Förklaring finns på min blogg.
    Tack kära du för den här tiden :)
    Ann-Louisekram ♥

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)