fredag 1 mars 2013

Den 1'e mars....

Tänk äntligen vårmånaden mars....
 
 
En liten helghälsning från hörnan.
Idag var jag ute på en helt fantastisk promenad. Solen sken med friska vindar.
Vår i luften och så sagolikt skönt.
Tur att det inte är fel på mina ben utan att jag kan gå i alla fall. Min arm är bättre men inte bra, så jag får ta det lite lugnt.
 
Så det blir ett kort inlägg idag.
 
Just nu pryder dessa gula skönheter bordet i köket. Jag hade ju namnsdag igår på Mariadagen. Så dessa kom kära maken med ♥
 
 
 



Lite kvistar av Häggmispel och Syren i bukettten.
 




 En liten Zorro kollar läget vad som händer i trädgården.
 
 
Må väl därute alla mina fina vänner ♥
Mycket gult idag precis som vårsolen :)


 

21 kommentarer:

  1. Ja, så skönt att det blivit mars=vårmåand.Vi har också haft väldig vackert väder idag och 5 +grader.
    Grattis i efterskott på Maria-dagen och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så vackra blommor du visar. Grattis i efterskott på namnsdagen! Ha en fin helg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Idag har det varit helt fantastiskt väder. Fina blommor du fick :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. I'm fond of yellow, lovely photos !

    SvaraRadera
  5. Visst är det underbart att Mars månad äntligen är här.
    ....och gott väder är det också.
    Hoppas nu helgen fortsätter med samma goa väder.

    ha det fint,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Visst är det helt underbart att det är VÅR!!!
    Trevlig helg till dig!
    mvh/ Amelie

    www.Winckvintage.com

    SvaraRadera
  7. Hej fina Maria..
    Vilken start Mars månad har bjudit på idag.
    Här har vi haft som du, underbart vårväder :) Vilket bra humör man blir på :))
    Önskar dig en fin kväll och helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Visst har vi haft härliga dagar nu:) Trevlig helg kram från Maria

    SvaraRadera
  9. Det har varit lite vår i dag, väldigt lite men
    vi vet att den finns. Men här har det varit
    halv storm. I torsdags var det vårkänslor
    på gång. Så kommer det att vara ett tag, men
    vi går ju åt rätt håll, och snart skall vi
    ändra till sommartid.
    kram/Hajan

    SvaraRadera
  10. Vad fint med gula rosor vårigt och jätte fina bilder. Ha en fin lördag. Kram mimmi

    SvaraRadera
  11. Aha, då hade jag namnsdag igår också. Det
    har jag missat och definitivt min man också!
    Det var gulligt och ge dig så fina rosor.
    Kramar och trevlig helg
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. Tack för din kommentar tidigare!
    Vi har också haft många fina dagar denna vecka då vi varit ute på isen, där är verkligen jätteskönt!
    Jag hade också namnsdag ;) fast det kom jag inte ihåg då. Härligt med rosor!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Tittar in och önskar dig en underbar helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  14. Oj,så vackert!!Alltid kul med färska blommor:)I dag har vi snöyra och våren känns långt borta,men det kommer en vår så småningom,det fick vi känningar av för några dagar sen.Ha en fin fin helg:)

    SvaraRadera
  15. Visst längtar man intensivt efter våren nu. Piggar upp med så härliga blommor och särskilt när dom är "fådda" :)
    Krya på dig
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  16. Hej! tittar in för att önska dig en fin start på Mars..mot våren!härligt.Hoppas din arm blir bättre!kram Jessica

    SvaraRadera
  17. Vilka vackra rosor, en sådan vacker färg det var på dem. Grattis i efterskott på namnsdagen;)

    Önskar dig en härlig start på den nya veckan
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  18. Ååå så vackra rosor du fått!!.
    Är säker på att de doftar Ljuvligt :)
    Ett försenat Grattis till dig Maria <3
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  19. Åh så härliga bilder! KRAM Petra

    SvaraRadera
  20. Så trevlig Blogg du har. Det kommer att bli jätte bra med GI. Olas och Ulrikas bok är br , jag har de flesta. Sedan fungerar det ju olika på olika människor. Jag hör till dem som får kämpa. Men när jag är strikt så går jag ner! Kul med en ny blogg att följa!

    SvaraRadera
  21. Vilka vackra rosor, jag älskar gula rosor man blir så glad av dem..
    kram
    Veronica

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)