tisdag 12 februari 2013

Vårkänslor och snö.....

J a en kombination av allt detta här hemma.
Ute är det vitt, vitt och just nu dalar det lite snöflingor.
Men dagarna blir längre och längre och det ligger ett speciellt ljus där ute även om det är mulet.
Kallt och rått men ända ganska ok tycker jag. Nu har ju många sportlov och då är det ju helt underbart med all snö där  ute.
Men ni i östra delarna av vårt avlånga land får bara mer och mer vinter.



 
 
Lite vår på köksbordet att pigga upp mig med.
Jag har även denna veckan lasarettet och hjärnskadeteamet på agendan. Men det är ok och intressant om hur hjärnan fungerar i olika situationer.
Helt ok är den ju inte, men det vet jag ju.
 
Och titta vad jag hittade....blev störtförälskad. Så det blir att klicka hem. Ett typiskt Maria plagg.
Och lite solbränna på det...mmmm helt ok. Denna hittade jag på Hallens.
 
Blus
 
 
 
Önskar dig fina fina dagar.
 
 

10 kommentarer:

  1. Jättefint med vita pärlhyacinter, och
    härligt rosa blus. Rosa är en underbar
    vårfärg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig vår/sommarblus :-)

    ja låt snön ligga nu då denna & nästa vecka när det är lov & låt sen oss få VÅÅÅÅÅR!!!

    Men visst har du rätt i att det är ljusare & ljusrae på eftermiddagarna :-) Härligt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. These flowers are always the harbinger of spring.So lovely !
    Happy Valentine !
    Kram Olympia

    SvaraRadera
  4. Ja här är det hopplöst mycket snö och dimma. Nu får det snart bli varmt. Ha det bra !

    SvaraRadera

  5. Vilken fin blus! Perfekt till sommaren då man har fått lite färg. :)
    Här i byn snöar det och jag är såå trött på det. Nu får vi hålla tummarna att snön smälter bort efter sportlovsveckorna. :)

    Ha den fin dag!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  6. Men den där blusen är ju också ett typiskt Maidi-plagg ser jag.. Kanske man skulle kika in på Halens..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Jättsöt blus!! Kul att lagra upp med lite nytt inför kommande våren.

    Såå söta vårblommor som piggar upp i vinterkylan:)

    Hoppas du får en finfin onsdag vännen <3
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  8. Har pärlisar här hos mig med....så fint!
    Den blir du fin i :) kul med nya godsaker.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Det blir fint med den blusen när de blir varmare och som i ett huj är vi där. Fint å vitt är de ute och det är en härlig känsla att ta långa promenader i naturen.
    Önskar dig en fin Alla Hjärtans Dag/kramizar

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)