lördag 9 februari 2013

Saknaden är stor ♥

 
Lilla Leia 
 
 
 
Ja, nu finns hon inte mera lilla goa söta Leia. Hon fick somna in i torsdags eftermiddag.
Hon blev 15 år och 2 månader gammal.
 
Att aldrig få krama dig och pussa dig mera. Inte höra ditt jamande och pratande och kurrande mera.
Det gör ont så ont.
Men nu har du det bra i katthimmelen och får träffa din bror Attila igen.
 
 
Vi syns när vi syns och blogglusten infunnit sig igen.
 
Och tack alla för era fina kommentarer...♥♥
 
 
 
 

23 kommentarer:

  1. Åh så svårt förstår jag även om jag inga djur har mer än hönorna förstås.Kram på dej i sorgen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tungt att säga farväl till sin älskade katt.

    Ha en bra helg

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Lilla vän det är jättesvårt att mista en kär vän. Men hon hade ju fått leva
    tillsammans med er länge.
    Fast det spelar ju ingen roll, det är ju den fina närheten man saknar
    antingen det är en katt eller ens egen gubbe.

    Stor kram från/Hajan

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att din lilla siames inte finns mera....det känns verkligen i hjärttrakten...jag tänker också på mina två siameser en är sex år o hennes unge är 5 år...tänk att din blev så gammal ändå:)...men efter regn kommer sol....även om det regnar länge....
    Sköt om dej!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det det där är ett tungt beslut att ta.Men hon blev ju 15 år så ni har ju fått rå om varandra ganska länge.Fast det gör ju inte sorgen lättare.Sänder en tröstekram.Gunsan.

    SvaraRadera
  6. Vet hur det känns...
    Kramar Om & R.I.P lilla söta Leia!

    SvaraRadera
  7. Mitt allra djupaste beklagande, jag vet precis hur det känns, det är så tomt och så kommer det över en hela tiden......och man hör dom, som om dom var intill.....usch usch usch. Men hon har det bra i katthimlen, där får dom grädde hela dagarna av en snäll tant har jag hört.
    Stor kram
    Agneta

    SvaraRadera
  8. Minhas profundas condolências, eu sei exatamente como você se sente, é tão dificil a perda desses tão queridos animaizinho porque eles já faz parte da familia.
    Mas fica em paz e com Deus.
    bjs

    SvaraRadera
  9. Å så tråkigt att mista en kär vän och familjemedlem. Saknaden kommer att finnas länge men gör allt mindre ont med tiden (klen tröst just nu).

    Deltagande kramar tiller alla.

    SvaraRadera
  10. Sorgligt att mista en kär vän! Tänker på dig och skickar många kramar! / Maria

    SvaraRadera
  11. Ett stort kram till dig!

    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  12. Kram till dej, förstår att du känner dig ledsen och att det är tomt efter Lilla Leia. Svåra plogsamma beslut när de blir gamla och sjuka våra kära husdjur.

    Kram
    från AnnKatrin

    SvaraRadera
  13. Vet hur det känns, saknaden efter en fyrfota vän går inte att beskriva med ord.
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  14. Åh så sorligt! :( Tänker på min katt Ebba som blir 11 år här i Juni. Jag är så glad i henne och alla år jag har fått med denna speciell dam...

    Bamsekramar till dig!
    Ina

    SvaraRadera
  15. Åh vännen! Jag förstår att det är tungt och smärtsamt just nu. Som kattägare själv så vet jag att dessa underbara djur blir högt älskade familjemedlemmar och det gör så ont så ont när de en dag är borta.

    Tänker på er och skickar stor kram.♥

    SvaraRadera
  16. Beklagar....

    Det är så sorgligt att mista sitt husdjur....
    De borde få leva lika länge som vi.....

    SKÖT OM DIG!
    Kram♥

    SvaraRadera
  17. Jag blir så ledsen för din skull! Det är så tungt när man måste ta det beslutet även om det är för den lilla vännens bästa. Men hon har det bra nu. Och kommer att finnas i ditt hjärta.
    Kraaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  18. Det absolut värsat med att ha djur är den dagen man måste ta beslutet att låta dem gå vidare. Skickade min 15 åriga vän till Nangijala för ett år sedan och tomrummet som blev är enormt.

    Stor kram.
    Ulrica

    SvaraRadera
  19. Jag deltar stort i sorgen.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)