måndag 25 februari 2013

Lever gör jag.....

Jo då visst finns jag här.
 
Fast dom sista dagarna har det varit mycket att ta in. Och jag har känt att jag varken har ork eller inergi att inspirera eller inspireras.
Visst låter det hämskt.....men det kommer tillbaka :)
 
Sedan har jag fått inflammation i min högerarm....mindre bra.
Så nu trottsar jag och sitter vid datorn där jag inte skall sitta.
 
Tack och lov för FB och Instagram som jag kan pilla lite med i min Iphone i soffan eller var jag nu är.
Läst mycket dom här dagarna med armen i ett bekvämt läge mellan varven.
 
Så ett litet livstecken från mig denna måndag.
Bilder från Instgram i detta inlägg idag.
Du hittar mig på Instagram under Maria_Kilen
Där du kan följa mig och mina bilder i farten och vardagen.
 
 
Zorro pojken njuter i vårsolen medans jag solar.

 
Solen lyser in i köket.....

 
Mys under fällen i solen.
 
 
Jag har fått lite sol i alla fall. Och laddar mina batterier för fullt.
 
Må väl alla fina :)
 
 
 
 

20 kommentarer:

  1. Krya på dej och ta vara på alla solstrålar!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och ta hand om dig. Njut av solen :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. ja idag har det ju varit en helt underbar solig dag.. man lite narigt...

    vad gott han har det Zorro.. ja och du oxå....

    ibland får man ta lite bloggledigt :-)
    Hoppas din arm blir bättre snart...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Krya på dig. Hoppas du blir bra snart igen.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Solen är väl för härlig! Krya på dig!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Usch så tråkigt med sjukdomar men hoppas att armen snart blir bättre igen! Kom ihåg att vila dig!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  7. Du får vara rädd om din arm och njuta av solen så länge vi får ha den!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas verkligen att du hittar ork och inspiration igen....Vill ju ha dig kvar här!
    Och så hoppas jag att du kryar på dig i din arm.

    Kramar Britta

    SvaraRadera
  9. Sunny snow ! What a perfect picture !
    Have a great day!

    SvaraRadera
  10. Ofta är det roligt att följa andras bilder så nu har jag lagt mig som följare till dig på Instagram..
    Inspirationen den går upp och ner. Just nu är jag inne i en väldans kreativ period med både det ena och det andra, En del blir jag nöjd med medans en del annat blir mindre bra..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Inte lätt det där när man känner sig handikappad och inte kan ägna sig åt det man gillar, i full skala.

    Fina bilder:) och sötaste missen...som njuter där :)


    Hoppas du får en finfin dag
    Ann-Louisekram ♥

    SvaraRadera
  12. Krya på dig,njut av solen!
    Styrkekram Helen

    SvaraRadera
  13. Ja nu är det skönt att ljuset är tillbaka..ger energi!
    Hoppas att armen känns lite bättre!!

    Kram sanne

    SvaraRadera
  14. Härligt att höra att du lever Maria :)
    Så tråkigt med armen. Vila nu och gör som katten Zorro och slappa och njut!
    Ladda om och sköt om dig!
    Kram Jane

    SvaraRadera
  15. Nu får du allt friskna till snabbt. Nu har ju solen kommit. Krya på dej.
    Gott katten har det i solen. MYS Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  16. Fina bilder, mysigt med den luddiga pläden i snön. :-) Krya på dig, kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Underbara bilder, det är så fantastiskt ute nu när solen tittar fram! Hoppas armen blivit bättre och att du får en härlig, solig dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  18. Hej fina du. Usch va trist med armen. Så krya på dig och vila. Inspirationen kommer snart tillbaka. Hoppas du har fina soliga dagar. Kram från Karin

    SvaraRadera
  19. Jaa du lilla gumman,ta väl hand om dej så du inte blir helt less på bloggen:) krya på sig i högern..Kram Gunilla

    SvaraRadera
  20. Ta det försiktigt med allt som kan orsaka ledont.
    Gör bara vad Du känner för, vi går väl in och gluttar om du fixat till något.
    krya på Dig nu det är huvudsaken.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)