torsdag 14 februari 2013

♥ ♥ ♥ ♥...

  

Alla ♥ dag.


Den här dagen trycker jag så mycket om. Dels att tänka på alla ♥ som finns hos dig och som funnits hos dig genom åren. Att egna en lite tanke. Inget märkvärdigt utan bara det lilla.



Annars gör jag inga större spektakel av den här dagen. Men tänkte faktiskt köpa lite ♥ godis på ICA förrut. Men tji fick jag....allt var slut. Kan du tänka dig....slut. Men det var väl bra då slapp jag glufsa i mig en massa.
Lite pynt från "lilla" hyllan i köket. Lite ♥ och blommsterkvistar får utgöra mitt ♥ pynt i dag.


Många ♥ till dig och må väl!


20 kommentarer:

  1. Det var märkligt att godiset var slut...så snopet.
    Vackra bilder och skön känsla bjuder du på idag...tack för det och Alla Hjärtanskram till dig vännen <3
    Än-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstigt namn jag fick där du...hihi..
      Ann-Louise, ska det ju vara...hihi
      Kramis igen <3

      Radera
  2. Hej fina du. Detsamma till dig. Och vilka helt underbara bilder.....så läckert på din lilla hylla. Kramar från mig till dig, Karin H

    SvaraRadera
  3. Vilken otur, men det är ju tanken som räknas.
    Önskar dig en skön Alla♥Dag,
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Jag ska också köpa godis idag, fast maken
    får det mesta. Roligt att du gillar min
    rosbild, den gjorde sig bra uppe i hörnet.
    Alla hjärtans kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Stor kram till dig idag på Alla Hjärtans Dag!
    Jag ska baka en kladdkaka som vi smaskar i oss i eftermiddag.
    Min mamma o min farmor får en liten blomma o choklad :)
    Njut o mys!
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. En varm kram till Dig från mig ♥

    Åsa.

    SvaraRadera
  7. A stone heart with so tender flowers! Nice combination.Thanks
    Olympia

    SvaraRadera
  8. Åh vilka fina bilder! kramar till dig på alla hjärtans dag

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder!
    Alla-hjärtans kram till dig!
    Helen

    SvaraRadera
  10. Detsamma Maria ♥ ha en fin Alla ♥ dag kram Jessica

    SvaraRadera
  11. Trevlig alla hjärtans dag Maria!
    Hade tur - på vår Ica fanns det både choklad & geléhjärtan :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Jag tycker din blogg har blivit ännu finare än förut, vännen! Nu har jag läst ikapp härinne, fantastiska inlägg och inte minst bilder! Receptet du bjuder på måste jag pröva, snålvattnet rinner här. Ha en riktigt fin Alla Hjärtans Dag. Kramis

    SvaraRadera
  13. Tack för söta bilder!
    Extra kärlek i luften denna dag:)

    Önskar dig en toppendag!
    Kram Jane

    SvaraRadera
  14. Ljuvliga bilder. Önskar dig en härlig kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  15. Du har alldeles rätt,det är tanken som räknas att man tänker på dem man
    har kära, och de som varit oss kära.
    Måste fråga vad är det för vackra blomslinor Du har på bilderna, mycket fint.

    kram/ Hajan

    SvaraRadera
  16. Hejsan fina bloggvän! Kikar in för att önska dig den bästa av alla ♥ dagar!!!

    Kramelikram Gugi

    SvaraRadera
  17. Det är lite fint med en sådan här dag! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  18. Hej Maria
    Gissar att du tror rosbilden på din högersida
    överst kommer från Malevik, jag hade den ju
    på min länk till Håkan. Men fotot är mitt, fanns
    i inlägg 13 sept 2012.
    Kramar
    AnnaMaria
    Ps, blir glad om du skriver forografen

    SvaraRadera
  19. Tänkte att jag ska försöka tänka som på alla♥dag lite oftare och komma ihåg att säga att jag tycker om människor i min omgivning.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)