torsdag 17 januari 2013

Torsdagstema på Fabriken


Krispigt vintervit...
 
Det är Fabrikens tema denna torsdag.
 


 
 Fast skall jag var ärlig så vill jag ha vår även om vintern ju är kvar.
 
Men dessa bilder på lite vårigt/vinter känsla på kökshyllan gillar jag. Kanske lite krispig känsla ändå med dom små vita blommorna.
 
Lite rester från Blomsterbuketten som fortfarande är sååå fina.
 
 
 
 
 
Så låt er väl smaka av lite bilder från hörnan.
Och vill ni se mer, titta in på Fabriken. Det alltid lika trevligt att se vad andra har hittat på !
 
Goa torsdagshälsningar från Hörnan.
 
 

15 kommentarer:

  1. Härliga bilder!
    Energi känns det som=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina bilder, och så enkelt ändå med blommorna i små vaser bredvid varandra.

    SvaraRadera
  3. Vilka fina glasflaskor..
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Så fräscht och fint med dom små buketterna på hyllan

    Ha en fortsatt fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  5. Ja hujedamej vad vinter det är. Men det ska det väl vara i Januari. Känns långt till våren!
    Ha en fin torsdag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Så enkelt o så frächst och så mycket vårkänsla i vitt.

    SvaraRadera
  7. Härligt våriga bilder. Jag längtar också efter våren nu. Det är väl bara att vänta och längta ett tag till.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Vilka jättefina flaskor du hittat att ha blommorna i. Sååå fint!

    SvaraRadera
  9. Jag håller med, jag vill också ha vår.
    Ha en mysig kväll.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  10. Vilka vackra bilder du bjuder på!!

    SvaraRadera
  11. Hej Maria!
    Tack för dina gulliga ord inne på min blogg!
    Vilken jättehärlig blogg du själv har, och så vackra foton!
    Hit återvänder jag gärna igen! :-)
    / Kram Karin

    SvaraRadera
  12. Åh så vackra bilder ..kul blogg du har ska läsa lite till. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  13. Söta små burkar!! Vitt är så fräscht :)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Gokväll så underbar header (¯`♥´¯) .♥.•*¨`*♫.• ´*.¸.•´♥ önskar dig en fin helg!kram kram Jessica

    SvaraRadera
  15. Vackert, får sånna vårkänslor:)

    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)