torsdag 31 januari 2013

S.O.U.L Lifestyle

D
etta hittade jag en dag och sparade till er.
Visst är det fint.
Titta in på deras hemsida Här
Jo jag har gått igenom lite bilder/inlägg jag sparat som kan vara bra att ha.
Inte alltid Hörnan har egna spännande bilder eller inlägg att visa och berätta om.
Kanske skall göra inlägg mera sällan så det blir något hi hi.
 
Men idag bär det av till IKEA för jobbets räkning. Men inte mig emot :)
Men först ut här är ett Yoga pass. Sedan bär det av med maken mot Göteborg.
 
 

Snyggt sett att servera dessa godingar på eller hur?





Wow vilka mattor



Ett rum att mysa i en kall vinterdag.



Så vansinningt snygga råa detaljer, sådant gillar jag.
 

 
 
 

9 kommentarer:

  1. Härliga bilder du visar. Sådant kan man inte titta för mycket på. Vilket bord! Ha en bra dag!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Precis i min smak :)

    Ha en bra helg:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Bara så himla snyggt .Ha en skön torsdag vännen,Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiska färger och snygga saker. Gillar också så där jättemycket! Men jag kommer inte till deras hemsida, varken när jag klickar på din rubrik eller googlar.......men jag tittar på dina bilder igen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Ååå sååå mysigt och rustikt..så skulle jag vilja ha det om vi hade en sommarstuga vid en liten sjö någonstans långt ut på landet.

    Önskar dig en fin avslutning på veckan
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  6. Härliga nyanser o färger på bilderna!!! Helt i min stil;)
    Ny ska jag dammsuga o sedan köra ett Yoga pass;))
    Ha det gott!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas du fick ett trevligt besök i Göteborg & på IKEA :-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Morron! -3,6 grader på Morgonen. Inget speciellt planerat för helgen så vi får ta dagen som den kommer. Ha det bra !

    SvaraRadera
  9. Åh så skönt det lät med ett yogapass Maria! Måste ta mig i kragen och unna mig det oftare. Vilken underbar bild med träbordet och mattorna, ger en lugn energi.

    Önskar dig en underbar helg!
    Kram Jane

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)