söndag 27 januari 2013

Söndagsbilden från Hörnan...

E n kall och rå söndag är det här idag.
Vad har du för väder hos dig ?
Vi är lite slöa i hörnan idag...vi var på fest igår :) Och det är alltid lika roligt.
Och jag har ont i mina dansfötter aj aj.

Nu väntar snart lite lunch innan vi åker till söta svärmor som fyller 91 år idag.
Lite kaffe och tårta väntar på hemmet.

 
* * *
Hoppas du inte missat att det kommer en ny dramaserie i SVT 1 i kväll kl. 21.00
Mollanders.
Den är delvis inspelad här i den lilla staden Alingsås och jag såg en del inspelningar när jag varit nere i stan. Så den här serien måste jag ju bara se.




Önskar dig en jättefin söndag och en bra start på veckan.





12 kommentarer:

  1. Underbar bild, trevligt med lite kalas och klart jag ska se den serien. Alltid trevligt med lite svenska serier som motvikt mot allt annat. :) Ha en skön söndag kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra lördagkväll, och man
    blir lite trött efter sånt. Så jättefin
    bild på tulpanerna.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Vi har inte varit på fest, men det känns lite grått och avslaget här i alla fall. Måste kolla in den nya serien ikväll.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Oh vad bra att jag blev påmind om Mollanders i kväll, den vill jag inte missa.

    Må så gott

    SvaraRadera
  5. Have a great sunday with your mothers birthday, enjoy it!!!
    Nice to see a new serie that is listed in your city, i hope it is worth it!!!

    Have a nice new week,
    Eefie

    SvaraRadera
  6. Vackra blommor, väl avstämda färger!
    Trevlig vecka,
    Kristina

    SvaraRadera
  7. Härligt med ömma fötter - då vet man att man dansat och haft roligt :)) Önskar dig en skön kväll! Kram Ester

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra blommor, härliga vår-vintriga färger.
    Ha de gott. Cat

    SvaraRadera
  9. Attans den missade jag... Vi tittade på spårlöst...

    Alltid kul med lite kalas :-)
    Hoppas svärmor blev firad som en dam i hennes ålder bör bli firad :-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Have a wonderful day with your mother-in-law. Hope she enjoys her birthday.
    Our weather here Maria has also been very cold and raw I haven't been out much.
    Enjoy your evening
    Hugs Rosemary...xoxo

    SvaraRadera
  11. Jo igår kom det en massa snö och blåste o va inte alls speciellt trevligt... Idag spöregnar det !! vilket innebär att vägarna säkerligen inte är så trevliga... Vill ha vår nu :)
    Ha en fin start på veckan.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Määääh, bor du också i Alingsås??? (eller visst jag det kanske, och har glömt av det bara kanske, vimsig är ju mitt mellannamn). Klart vi måste kolla på Molanders ikväll! Det skall bli spännande :)

    Ha det! Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)