fredag 18 januari 2013

Runt hörnet...

K ommer helgen med stormsteg.
Vad skall du göra för något ? Kanske inget speciellt, bara vara och låta lata dagar passera.
 En skön känsla att ha ett tomt blad som du kan fylla med något som just då känns helt
 underbart och fint.


Jag vann ett presentkort på stans bästa Pizzeria Cyrano.
Så nu bjuder jag familjen på pizza under fredagskvällen.
Sonen kommer från Göteborg och hälsar på...så kul.
Så det blir sonen, dottern och maken.
  
 
 
 
 
 
 
Lördagsmorgonen inleder jag med ett Yoga pass nere på Friskis där jag vikarierar för bästa I.
Och på söndag har vi Introdag nere på Friskis så då blir det lite Yoga igen.
 
Mycket Yoga den här helgen lugnt och fint.
 
Ja, sedan får väl nyckeln bestämma vad som händer och vilka dörrar som öppnas denna vinterhelg.
 
Så ta hand om er och Njut av Livet denna underbara helg som kommer.
 

22 kommentarer:

  1. Härligt med pizzakväll med familjen!
    Här är helgen fullbokad :)
    Besök hos mamma & hennes man i morgon och planerar även att hinna med en sväng till mormor och morfar.
    På söndag blir det teater med min svägerska och våra äldsta barn :)
    Men ikväll ska jag bara ta det lugnt och ha det skönt :)
    Jag önskar dig en härlig fredag!
    Kram Sandra

    SvaraRadera

  2. Låter som en toppenhelg!
    Här blir det fredagsmys och en lugn helg. Kylan har kommit tillbaka så jag tänker nog inte ens gå ut.. :)

    Ha det bäst!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  3. Låter ju hur härligt som helst :)

    Kram och trevlig helg/ Madame Edith

    SvaraRadera
  4. Önskar dig o de dina en fin helg (¯`♥´¯) .♥.•*¨`*♫.•
    ´*.¸.•´♥`här blir det jobb!kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten! Vilken lycka att få bjuda familjen på pizza. :)

    Det låter som du har en härlig helg framför dig. Här hemma har vi faktisktinte bokat in något alls för denna helg utan det är än så länge ett oskrivet blad som ligger framför oss. Vi får se vad det blir helt enkelt. :)

    Njut av hegen och ha det så gott!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. HEJ, va mysigt med pizzabesök på fredagskvällen, kan väl knappast bli bättre.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  7. Hei Maria, Herlig bilde hos deg:-) Lykke til med yogatime og besøk:-) God helg! klem Siv:-)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Att njuta av livet är en konst!
    Skulle behöva yoga jag med. Måste vara en härlig start på lörda´n.

    Ha en bra helg.
    Kram
    //m

    SvaraRadera
  9. Låter som du har en härlig helg framför dig.

    Mys och må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  10. Det låter skönt. Själva skall vi ha gäster i morgon så jag förbereder, det blir middag för 12 personer, men inget märkvärdigt, men ändå, det är roligt att försöka piffa till det lite!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Pizza som är så gott.:-) Kram

    SvaraRadera
  12. Låter som en perfekt helg. Här ska det rensas och röjas, vet inte vad det är med våren som gör att man får ett behov att städa och röja,(och tänk jag kör igång redan nu och våren har inte ens börjat;) Men imorgon ska jag även börja med de första övningarna i Migränyoga boken de övningarna ska jag göra i 40 dagar innan jag ger mig på nästa och missar jag en dag så måste jag börja om;) Ska bli spännande och se om det hjälper.

    Tack för ett härligt inlägg som vanligt och ljuvliga bilder (som vanligt)
    Önskar dig en ljuvlig helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  13. Låter som en härlig kväll med familen. Jag yogade igår årets första pass, var så skönt att komma igång igen.
    Ha en fin helg och tack för din fina kommentar inne hos mig.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  14. Så fint det blev! Så duktig du är som också fick till det med HTML-koden. Darrade du lika mycket som jag när jag skulle in och ändra! Hehe... Kul att jag kunde hjälpa dig med tips... Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  15. Kika gärna in hos mig idag, du kan hämta en rabattkod till fina nätbutiken Tidlösa Ting!

    Trevlig helg,

    Kram Emma

    SvaraRadera
  16. Å Maria vad din blogg ger mig lugn och ro samtidigt en massa energi.
    Inne då och då men har nog aldrig skrivit ,gör ett försök idag.
    Tack för din underbara Hörna. Go kväll från Lisbet B

    SvaraRadera
  17. Har inte hunnit med nån Yoga än så länge...har varit ute o gått i stället...måste passa på när det inte är så kallt!! Men i morgon kanske ;))
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Vad kul med en pizza vinst, och att njuta den med familjen.
    Det där med nyckeln var en bra grej.
    Ha en fin söndag
    kram meta

    SvaraRadera
  19. Vilken härlig kväll med familjen. Ha en toppenfin helg oxå.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  20. Cyrano har så himla goda pizzor!!! Hoppas du har en härlig helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  21. Låter som en bra helg, och gott med
    pizza. Här har det varit lugnt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  22. Tittar in för att önska dig en mysig söndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)