torsdag 10 januari 2013

Lugna tankar....

Nu är det snart fredag och helgen är här i hörnan
 




Tack för det, för den här veckan har varit lite för mycket bara.
Och så är det ibland. Nu måste jag skala i min tillvaro och strukturera upp den på ett bättre sett.
 
Ja det är min lilla hjärna som spökar och bråkar med mig. 
Denna hjärntrötthet gör mig lite tokig och gäckar min energi.



>  
 Så nu skall det läsas tidning och inspireras.
Sedan har jag ju vunnit böcker hos Coma. Två härliga deckare.
Den ena har jag börjat på redan....verkar bli så spännande.
Ett underbart doftljus, Citrongräs Forever som jag köpte när vi var på Varberg Asia Spa.
Jo det luktar gudomligt ♥
Det vankas också en liten tillställning på fredagskvällen med mat och bowling.....trevligt :)
 
 
 
Idag här här snöat en hel del så nu ser det ut som Vinterland igen. Men inne i hörnan försöker jag skapa lite vår.
Granen med ljusen står dock kvar och lyser upp i trädgården. Det är fint nu när snön lagt sig igen.
 
Nu måste jag sluta för snart kommer kära maken hem från sin träning...jodå han är såå duktig så.
Lite kvällsfika och ja....jag läser nog goa boken soffan ikväll.
 
Så go kväll på er och en  underbar helg  önskar jag er alla.
 
 
 

35 kommentarer:

  1. Hoppas du får en lugn och fin helg och ta hand om dig!! Det verkar så mysigt på varberg Asia Spa men det är lite långt dit :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Önskar dej en skön och mysig helg och ta hand om dej,Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis till böckerna. Det låter skönt med en lugn helg.
    Här är det full galopp hela helgen.
    Bara att gilla läget.
    Hoppas du nu får en skön och mysig helg.
    Kram, Pernilla

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en fin helg!

    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  5. Uuuh, va mysigt, njuuuut!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas du piggar på dig snabbt :)
    Vilka fina bilder, ha en fin helg du med.
    Varm Ann-Louisekram <3

    SvaraRadera
  7. Se nu till att ha en riktigt mysig avkopplande helg och ta hand om dig.
    Jeanne de Arc och doftljus är säkert en början i a f :-)))
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  8. Hej fina Maria.
    Visst är den tidningen underbar :) Men köp Country Home, den är riktigt billig, bara 49:- tror jag och jättemysig.
    Jag måste få fråga, jag är i kameraköpartagen medan det fortfarande är rea :).
    Vad har du för en kamera? Dina bilder är så fina jämt.
    ha en underbar fredag.
    stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Ja njut nu över denna helg som kommer ♥ Fina bilder som vanligt! Härligt med en bok att läsa,har blivit lite sugen på det me snart...Gunilla ♥

    SvaraRadera
  10. Ja, ibland kan hjärnspökena rota till det ordentligt:-( Ta vara på dig och njut av fredagen! StOOOr kram från Bergen

    SvaraRadera
  11. Tack för inspirationen, Maria.

    Jösses--- snön slutar inte i Stockholm sen igår. Hoppas den slutar snart.

    Ha en trevlig helg.
    /CC girl

    SvaraRadera
  12. Ha en mysig helg och ta hand om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  13. Härligt med mat och bowling!
    Hoppas du får en lugn och skön helg så du får rätsida på den där hjärntröttheten som kan vara så jobbig (jag vet...).
    Många kramar Sandra

    ps Kul att du gillar boken!

    SvaraRadera
  14. Ja livet har verkligen sina upp och nergångar . Jag är så glad över mina inköp och yoga är verkligen viktigt för en personlighet som jag;)

    Önskar dig en härlig helg med mindre hjärntrötthet
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  15. Låter som du sk ha en härlig helg! Ha det riktigt skönt och hoppas du vinner bowlingen!

    Kram

    SvaraRadera
  16. Låter som en mysig fredag!
    Ha en härlig helg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  17. Vilken mysig fredag ni ska ha! Och vilket underbart bad på sista bilden.. Vill ha :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  18. Jättefin header och fint doftljus.
    Ha så roligt på bowlingen.
    Trevlig helg och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  19. Önskar dig också en fin helg trots snö och långt till vår! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  20. Ja var rädd om dig!!! Livet går upp och ner, härligt att du verkar få en lugnare helg nu:) Fina de ljusen!!

    KRAM

    SvaraRadera
  21. Hej fina Maria!

    Ja nu är det helg igen, härligt!
    Åh de där ljusen doftar helt underbart ❤
    Så mysigt med lite läsning oxå...

    Hoppas du får en skön helg med avkoppling och mys..
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  22. Kul att du också håller på med Yoga...men nu har jag slarvat ett tag...måste ta tag i det igen snart...nu när förkylningen är borta;))
    Ha en fin fredag kväll!!
    Kramen

    SvaraRadera
  23. En av de bästa tidningarna, såå mycket fint!

    Kul att du fick lite tips om att koppla instagramkontot till bloggen inne hos mig. :)

    Ha en fin helg!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  24. En riktigt go helg till dig också. Var rädd om dig o ta det lugnt :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  25. Helt rätt, man måste ta hand om sig själv också!

    Mys och ha det skönt ikväll...KRAMAR Helena

    SvaraRadera
  26. Härligt med tid till läsning - rogivande! Helgerna är bäst, att äntligen få lite ro:)

    Önskar dig en riktigt fin och avkopplande helg!!!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  27. Det ser härligt ut med fin tidnig och fina och väldogtande ljus..Ha en riktigt härlig helg!/Kram Susanne

    SvaraRadera
  28. Vilka härliga bilder du bjuder på idag.
    Hoppas du får en underbar helg, med soffmys och fin tidning.
    Kram

    SvaraRadera
  29. Ha en härlig helg;)
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  30. Önskar dig en fin helg och en lugnare kommande vecka! Kram från Maria

    SvaraRadera
  31. Lugna tankar behövs här också. Hjärntrötthet var ett nytt ord för mig. Ett bra ord! Försöker ägna mig åt nuet. Det blev på tok för mycket rivstart på jobbet efter julledigheten. Tyvärr.

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  32. Hej vännen.

    Att lyssna på kroppen och dra ner på tempot låter klokt.
    Hoppas att du har haft en fin helg så här långt.

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  33. Kikar in för att önska dig en härlig helg! Hoppas att orken kommer tillbaka.

    kram Emma

    SvaraRadera
  34. Hoppas du får tillfälle att ladda om batterierna lite nu över helgen.
    Böcker, inredningstidningar och tända ljus brukar hjälpa lite grann!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  35. Ja, ibland är livet lite mer bergochdalbana än vanligt. Ta hand om dig och njut av helgen. Låter som du har mycket härligt på gång denna helg. Njut och samla kraft.

    Sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)