tisdag 8 januari 2013

Lite lyx på det nya året...



Lite lyx ........

Väldoft får mig att slappna av....hur påverkar det dig ?


Fick ett presentkort av goa maken i julklapp. Denna gången på Body Shop en av mina favoritbutiker.
 
Den här gången blev det Moringa Body Mist.....en sagolik doft. Lite vårkänsla över den.
Har både duschtvålen och bodykrämen innan.
Lite go eau de parfym Love ETC
Torra händer...Jaaaaaaaa det har jag speciellt så här års.
Så det blev en liten behändig tub att ha i handväskan, Absinthe purifying hand cream
 
Så nu är jag redo....
 

19 kommentarer:

  1. Body shop är ju favoriten. Så härliga dofter. Fin julklapp att få presentkort, då väljer man själv sen. Ha en fin dag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Body Shop är en underbar butik...
    Så mycket härligt du har fått tag i :)
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Mys... att pyssla om sig själv med välgörande och väldoftande Body Shop-grejer!
    Dottern gav mig liknade från Body Shop i julklapp :)så härligt
    Önskar dig en fin dag vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Visst gör väldoft en både glad och harmonisk...hoppas på ett fint 2013 <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Härlig julklapp! Både jag och dottern gillar Body Shop och jag har fått just Love-parfymen av henne och nu blir jag ju så sugen på att testa Moringa, tack för tipset!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Älskar oxå Body Shop & deras produkter! Tack för tipset om Moringa, den måste jag kolla upp nästa gång jag är in till stan. Ang torra händer och handkräm så kan jag inte leva utan deras Hemp hand protector. Använder den varje dag och tycker att den är helt outstanding (även om den kanske inte doftar ljuvligast...)
    Önskar dig en trevlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin header du har gjort .Kanon.Ååå vad mysigt med lite goda saker som luktar gott.Ha en fin dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Härligt att få pyssla om sej själv lite ;))
    Ser att du har ändrat header också...det blev bra ;))
    Ha en fin kväll...nu ska jag göra middag ;))
    Kram

    SvaraRadera
  9. Mmmmmmm....Jag älskar också deras produkter.
    Ha en skön kväll nu!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  10. Vad vore livet utan dofter. Body Shop har mycket goda dofter att erbjuda. :)

    Ha det bäst!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  11. Vilken fin banner du har! Har jag sagt det? :-) Mysigt med väldoft och krämer, lite vardagslyx är ett måste, kramis

    SvaraRadera
  12. Vilken fin Header du har, det är verkligen svårt att hitta en doft som passar.
    Det är så länge sden jag köpte något nytt,jag har haft Naomis parfym,
    men som med allt annat man tröttnar på det med.
    Man känner inte själv ibland vad man dopftar.

    det var väl en fin julklapp tycker jag-
    Kram/ Harriet

    SvaraRadera
  13. Det syns nästan på förpackningen att de luktar gott.
    Önskar dig ett gott 2013/kram

    SvaraRadera
  14. Hej vännen
    God fortsättning på dig. Ja Body Shop har verkligen underbara saker och dofter.
    En så jättefin header du lagt in. Må så gott, kramar från Sofia

    SvaraRadera
  15. Härligt med spa grejor känns skönt att börja året med lite lukta gott :)
    Fantastiskt fin header du gjort.

    Ta god hand om dig
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  16. Redo att möta våren väldoftande :-)
    Vad härligt....

    Dofter är viktiga tycker jag.. en doft kan minna om så mycket.....

    Jag kommer att göra min blogg privat. Men jag hoppas du vill fortsätta läsa hos mig?
    Isf maila mig på mermickis@gmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  17. Härligt å jag letar efter en pudrig rosdoft jag :)

    SvaraRadera
  18. Åh, så härligt med lite väldoft såhär i grårugget!
    Ha en fin torsdag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)