måndag 28 januari 2013

Kökshyllan...

M in lilla kökshylla fixas ju om då och då när jag känner för det.
Den sitter så placerad att jag ser den varje dag från min plats vid köksbordet.
Ja jag tröttnar ju på utsiketn så småningom.....nej NU får det hända något till min utsikt.


Flyttat in lite mera glasflaskor. Och dom små vita blomsterkvistarna i dom små flaskorna håller än.

 

 
Snart dags att plocka in lite kvisar från naturen som får väckas inomhus, tror jag.
 
Ja ser du BILTEMA hum. Den heliga skrift som dom säger i reklamen. Ja, det är maken som har den inom räckhåll.
 
Också har jag lurat dig......Molanders kommer ikväll måndag kl. 21.00 SVT1.
Så besviken jag blev när jag kom på det här.
Så ni kan aldrig lite på mig inte :)
 


9 kommentarer:

  1. Haha, det var nog många som bänkade sug vid tvn igår kväll kl. nio och trodde att dom skulle få se Molanders. Jag var tvungen att ta en extra koll i tidningen!! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Jag skall verkligen följa Molanders tror jag.Tror programmet före kan
    vara bra med. Förra året var den serien bra,det är inte lätt att byta levnadsstil.
    Men vi får se.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin hylla du har!!
    Tack för tv-tipset ...Molanders är nytt för mig :)

    Önskar dig en fin måndag
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Bara så fin hylla ,Tack för tipset om Molanders.Ha en härlig måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Hej på söta Dej! :o)

    Så fint där på din hylla! Hahaha, kul med Biltema! Här är det nog min gubbes "Bibel" likväl som Panduro är min :o)

    Jag tror att jag ska klä om två stolar med mitt jättebroderi. Men mitt i allt kan det bli nåt annat av dem också. Kanske till och med ett par kuddar! Hahahaha!

    Hur har du gjort för att få den stora bokstaven och sedan texten på det sättet i dina inlägg. Som jag försökt att få till det på liknande sätt. Men det går inte för mej!

    Ha en finfin vecka!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  6. Jättefin hylla! :)

    Ha det bäst!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  7. Mysigt med kvistar som slår ut inne :-) Tänk snart, slår de ut utomhus. kramis

    SvaraRadera
  8. Jag trodde den heliga skrift var Ikea-
    katalogen...fniss. Fint med en hylla där
    du kan ändra efter årstid och humör.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Snart blir det vår och då får du ta in påskliljor eller andra blommor och ställa på hyllan. Ha det bra !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)