onsdag 23 januari 2013

Hon som inte...

K an inte låta bli att testa nya saker med bild och form.
Har väldigt länge varit lite osäker vad gäller min header.
Tycker den kan vara lite klumpig....För bloggen i övrigt är så mycket färg på och en massa annat.
Som du vet byter jag ju header stup i kvarten, bara för det är så kul och lätt.
Men igår satt jag där igen vid min lilla dator och lekte. Testade och skapade en ny header mycket olik de tidigare inslagen. Mera stilren men är ändå jag. Jag kan ju byta bild hi hi.
Men den här bilden gillar jag och passar fint just nu.
Lite vrakgods från naturen som jag älskar över allt annat. Och balansen i livet som jag stävar efter och sist men inte minst detta lilla ♥.

Så vad säger du?
Bra att få lite feedback på en sådan här sak.
Skall jag gå tillbaka till det gamla vanliga eller skall jag ha den här typen?

Ja nu är det redan onsdag och dags för jobb och Yoga.

Goa onsdagskramar från Hörnan

 
 
 
 
 


17 kommentarer:

  1. Den gillar jag.Enkel och vacker i sin enkelhet.
    Ha en fin dag.Kram.

    SvaraRadera
  2. Jaa den passar ju till dej Maria! Enkelt o fint...Ha det gott på jobbet o yogan då...Själv blir det simning med dottern strax:)) Kramelikram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Kanonfint, det är kul att leka och fantisera! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Jag gillar headern!det ska inte va för mycket,utan det är ju inläggen man ska läsa och se bilderna.Och bilden du har satt bredvid texten är fin och speglar den du är.Men det är kul att ändra om på sin blogg.Kram A

    SvaraRadera
  5. Jag gillar din header med, den är fin och enkel. Vad jag också gillar är din start på inläggen med stor bokstav det är super fint tycker jag:)

    Ta god hand om dig
    Kraaaam Lisa

    SvaraRadera
  6. Ombyte förnöje jag gillar den nya headern.

    Låter härligt med yoga idag, själv testade jag de första övningarna i min migränyoga igår och jag måste säga att jag älskade det;) så idag blir den några minuter till och förhoppningsvis så kommer det hjälpa.
    Ha en härlig dag
    KRam

    Annie

    SvaraRadera
  7. Jag kommer inte ihåg hur den förra såg ut en gång.
    Jag tycker det är roligare att läsa vad Du skriver. Yoga har jag aldrig provat.
    HOPPAS dU FINNER VAD DU SÖKER,bALANSEN VAR DET VA.
    Lilla gumman lycka till/kram-Hajan

    SvaraRadera
  8. Jag har aldrig provat yoga .Men alla pratar ju om det så jag blir bara så himla sugen.Vad går det ut på ? Ha en härlig onsdag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Vansinnigt fint. När jag såg ditt inlägg i bloggerlisten så tänkte, nej, vad är det för fint! Och det var en ursnygg header, gillar, så mycket så jag tänkte att nu får jag ändra på min också!!!! Perfekt skulle jag vilja påstå!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. riktigt fint, detta. fast jag har gillat alla dina header. :) Men som du säger denna är lättare, luftigare och skön. kram

    SvaraRadera

  11. Jättefint!
    Enklast brukar oftast bli finast och man tröttnar inte så fort då heller. :)

    Ha det så fint!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  12. Tycker jättemycket om den nya......Ren ,enkel och snygg.
    Ha en fin kväll!
    Kram Britta

    SvaraRadera
  13. Så fin och känns väldigt mycket du. Jag helt klart att du ska köra på den. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  14. Jag gillar den skarpt!!! Absolut att du ska ha kvar den ;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  15. JÄTTEFIN enkel header :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Passar bra/ man skall ju ha det man själv gillar!! Kram Jessica

    SvaraRadera
  17. Så fint du har det här :)

    ♥Kikar in för att önska dig fortsatt fina vinterdagar♥

    Tack för alla fina kommentarer du delar med dig av till mig :)

    Ann-Louisekram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)