tisdag 29 januari 2013

Chic & Antique..

L ite att titta på för dig hittade jag Här på Chic & Antique.
Så mycket vackra bilder så jag måste bara dela med mig.
Det är ju mycket sommar över bilderna också.....mmmm ♥


Läckert bord vid ett så snyggt och mysigt fönster
Långbord i hagen, ja varför inte.
 
 
Ett underbart kök eller vad säger du?
Och fånget med dom rosa rosorna
 
 
Bara så läckert med spetsen, puffen och skorna
En super skön sänghörna eller hur...kan tänka mig att sova där, inga problem
 
 
 
 
 
Behövs lite fina bilder att pigga upp sig med för här hemma är det sååååå grått och nästan all snön är borta.
 
Tittade du på Molanders igår, det gjorde jag(vi) tycket den var lite små trevlig och mysig. Så den kommer jag att titta på fler gånger. Sedan är det så kul att känna igen en del miljöer från vår vackra lilla stad Alingsås där jag ju bor :)
 
Go tisdag på dig

16 kommentarer:

  1. Åh, vilka härliga och inspirerande bilder! Javisst måste man pigga upp sig med såna bilder, sol och blommor i dessa gråa dagar!!
    Måste in och kolla där du hittade dessa.
    Ha en bra dag! :)

    SvaraRadera
  2. Bara så himla mycket fint och härlig inspiration.Ha en skön tisdag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga bilder & vilken dukning!

    Behövs en gråmulen regnslaskig tisdag som denna! Tack,

    Kram Tiina

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder :) man längtar verkligen till vår/sommar när man ser dessa :)
    Önskar dig en härlig tisdag

    Kraaaam Lisa

    SvaraRadera
  5. VIlka underbara bilder! Ja nu längtar man verkligen efter lite ljusare och varmare tider, men under tiden så får vi väl kika på alla vackra bilder som finns.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. Ljuuuuvliga bilder! Väcker längtan, verkligen! :o)

    Tack snälla för info om texten. Nu återstår bara att se om jag lyckas fixa detta ;o)

    Ha en fin dag!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  7. Ja där har jag vart för ett tag sen o kollat!! Härligt med såna bilder nu i detta snöblask som kommer här i Lidköping idag ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  8. Åh så många härligt inspirerande bilder du bjuder på. Visst behövs det en grå dag som denna.

    Önskar dig en härlig dag
    KRam
    Annie

    SvaraRadera
  9. Tänk så mycket vackert det finns ååå den sommarbilden med dukade bordet var ju så himla fin :)
    Drömmer mig bort och tar med mig lite av den inspiration du delade med dig av....tack för det!!
    Önskar dig en fin tisdag vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  10. Åh vilka härliga bilder du delar med dig av!
    Nej, den serien kollade jag inte på - på måndagar är det "Det okända" som gäller här ;)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Åhh vilka vackra bilder du visar..
    Jag vill verkligen förnya lite hemma(eller mycket)
    Men det är så svårt att börja :) Vart t.ex:)
    Hoppas allt är bra med dig.
    Ha en jättefin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. vilka vackra bilder, när jag ser dem blir jag sugen på ny saker, men det får väl duga det som jag har. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  13. Så underbara bilder Du visade då, man börjar längta till den
    årstiden. Vilka vackra färger och det dukade bordet,tack för du ville visa det,
    de behövs lite upplyftande ibland.

    kram/Hajan

    SvaraRadera
  14. Härliga bilder...och jaa vilket kök!!
    Och fotpallen..vill ha!
    Kram bia

    SvaraRadera

  15. Helt fantastiska bilder! Vill ha allt hemma hos mig!
    Måste absolut kika in på den sidan, vi säljer inredning från en firma som heter just Chic Antiqe, undrar om det är samma? Det måste jag kolla upp.

    Skön tisdagskväll till dig
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  16. Ljuvliga bilder! Och som du säger, de behövs nu i allt det grådaskiga. Här i Bergen har vi underkylt regn och dimma. Och idag ska det visst bli orkan! Ha en fin dag. Kramis

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)