torsdag 20 december 2012

Paketinslagning på Fabriken....

Torsdagens Tema på Fabriken.
 
 
Att slå in julklappar är något jag gillar.
Trots att vi inte har så mycket klappar här hemma så blir det ett par stycken i alla fall.
 
 
Medan solen lyste och snön gnistrade så slog jag in mina paket häromdagen. Lite julmusik i bakgrunden så är lyckan total. Fast idag är det inte mycket snö kvar, tyvärr.
 ***


Papper i långa banor och lack....luktar så gott.
 ***

Snören i natur är fint. Ett par blad ur den gamla psalmboken fick vara med.

***
Små bilder som jag sprayat med guld och papper från Indiska

***
Gillar att använda olika färger på papper och snören. Lite dekorationer som tex. mullberry papper.
Papper med noter hittade jag på IKEA.
 
 
Vill ni se mera paketinslagning titta in Fabriken
 
Önskar er en härlig torsdag.
 
 
 
 
 
 
 
 

29 kommentarer:

  1. Vilka vackra paket du har gjort :)
    Det är roligare att ge bort och att få när dom ser ut som dina :)
    Här har vi faktiskt mycket snö kvar och -11 grader idag. Vi kommer nog att få en vit jul i år som det ser ut :)
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina paket du har gjort. Jag har inte så mycket tid har fått en ny kund som öser över mej med jobb och det e jätte roligt. Så nu har jag lite tid över och skall kolla runt på era bloggar. Sen vill jag passa på och önska dej en riktig GOD JUL och med massor av paket och god mat.
    Kram Antonija Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  3. Vackra paket och jättefina bilder!

    Ha en fin dag,
    kram Catta

    SvaraRadera
  4. Vi Önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt År !

    MVH Janne o Lilly !

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Önskar dig en riktigt fin, god jul! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Så fina paket ♥...
    God Jul Önskar jag dig & de dina/Kram

    SvaraRadera
  7. Så fina dina paket blir!
    Ha en härlig torsdag!
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Vilka fina paket :-)

    Jag har oxå några till att slå in... :-)

    ha en riktigt fin torsdag .-)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jättefina paket. Så glada mottagarna ska bli
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Hej Maria!
    Älskar också att slå in paket.Bra att det är fabrikstema idag, så man får lite tips.
    Och, roligt att ses på Instagram.
    Önskar dej också en riktigt god och fridfull jul.
    kram Anette

    SvaraRadera
  11. Åhh så fina paket,tycker det är roligt och ge ett fint paket,men till alla barnbarnen blir det så många så då blir det lite enklare;) önskar dig en God Jul.. kram

    SvaraRadera
  12. Tack och detsamma till dig
    JULKRAM

    SvaraRadera
  13. Jättefina julpaket hos dig, fint med
    lacksigillen.
    Julkram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Jättefina paket och vackra bilder. Spraya med guld vilken bra ide.
    Ha en underbar jul.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  15. En god jul till dig oxå vännen♥
    Kramen i vår vita värld♥

    SvaraRadera
  16. Vilka fina paket du gjort. god jul på dig och kram

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Sitter och surfar runt bland lite bloggar medan jag dricker mitt kaffe och så hamnade jag här. Otroligt mysig blogg du har och vilka vackra foton!
    Här blev jag kvar en stund och kommer garanterat tillbaka :)
    God jul!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  18. Åh tack för inspirationen hos dej Maria o tack för titten ♥ Ha en fin jul själv nu! Kramar Gunilla

    SvaraRadera
  19. Så fint du har gjort! Härligt med lack och vilka fina bilder

    Så mycket härlig inspiration på Fabriken idag!

    Ha en mysig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  20. Jättefina paket!

    En god och glad jul önskar jag dej!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Tack för din hälsning inne hos mig. Jag får önska dig detsamma.

    Stor kram Maria

    SvaraRadera
  22. Vi har varit på samma ställe och köpt presentpapper ser jag, det guldiga med ränder och prickar och stjärnor, sånt har jag också! Det är fint och går bra hela året!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  23. Visst är det riktigt kul att slå in paket, och att pynta och dekorera dem.
    Tack för hälsningen Maria, önskar dig en riktigt God Jul!
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  24. Så fint du gör ...något speciellt att få vackra paket!!
    Önskar dig en riktigt god jul vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  25. Tittar in för att önska dig en mysig och lång ledighet.
    GOD JUL
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  26. Vilka fina paket!
    Här snöar det igen så det verkar bli en vit jul i år...Me love!
    Tack för att du tittar in hos mig :)

    God Jul!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  27. Här snöar det för fullt ute, hoppas inte resan hit för barnen blir i snöoväder, gillar inte denna jultrafiken då så många olyckor sker på vägarna och dom skall sitta många, många timmar i bilen både från Stockholm och Göteborg, själva är vi ju i Värmlands stugan och njuter, träden bågnar av all snön, det är så fint. Hoppas du får en fin jul !
    Kramen.

    SvaraRadera
  28. Så fint du har slagit in dina paket och vet du när jag slog in mina idag så lyssnade jag på Peter Jöback. Blev på något vis stämmningsfullt och jag fick också julkänsla.

    Ha en fröjdefull och skön jul!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)