onsdag 19 december 2012

Mera jul......

Julen den kryper närmare och närmare.

♥ 









Pepparkakor....
 
Jag har inte bakat pepparkakor alls....det finns ju att köpa.
Fast visst luktar det så gudomligt med nybakade pepparkakor.
Att slå in ett par små goda pepparkakor i paket när det serveras är lite mysigt. Och dom stora julmuggarna har kommit fram.
Ett litet inlägg idag. I kväll är det sista Yogapasset för den här terminen. Och det har varit helt underbart under hösten.
 
Nu är det dags att ta tag i dagen.
 
Kramisar från mig.
 
♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Så fina Goa och stämningsfulla bilder!!
    Ta hand om dig och ha en fin dag vännen :)
    Ann-Louisekram <3

    SvaraRadera
  2. Hej fina Maria.
    Dessa morgonstunder är guld värda, slipper man stressa och bara sitta och njuta. Dricka en kopp kaffe, njuta av levande ljus.
    Ha en underbar dag min vän.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Vilket bra tips det skall jag också testa :) otroligt fina bilder så juliga.
    Ta god hand om dig
    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Ja julen närmar sig med fart. Vi har fått snö här igen, så här är riktig julstämning. Nu ska jag slå in lite julklappar och stöpa ljus. Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  5. Köpta pepparkakor går lika bra men visst är dofterna från nygräddade nåt speciellt. Om jag får vänner hem på fika så kör jag färdiga peppisar i ugnen ett par minuter o tjolavips så luktar det som nybakta. hihi

    Kram på dig!★
    Ina

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Tack för dina fina ord inne i min blogg! Jag blir alltid lika glad över några uppmuntrande rader :)
    Du undrar över vad en Cameo är. Det är en underbar elektrisk skärmaskin som kan göra i prinicp allt :) Här kommer en länk till deras hemsida. http://silhouetteamerica.com/silhouetteCameo.aspx
    Om du går in på you tube och söker på Silhouette Cameo så får du upp många filmer om den.
    God Jul och Gott Nytt År!
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Hej, vilken julig och fin header du har. Mysigt med ny nygräddade pepparkakor. Ha en fin onsdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Hej Maria!
    Jag har inte heller bakat egna pepparkakor i år..fick en påse av snälla svärmor istället:)

    Nu är det inte långt kvar till jul, mysigt!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Här har det heller inte bakats några pepparkakor,utan vi har kört på köpta men blingat upp dem med godis istället.Vad fina muggarna är.Önskar dig en trevlig jul,kram A

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Vanliga pepparkakor har jag inte bakat men extra tunna som smälter i munnen har jag gjort;) Jag orkar inte ta ut i en massa olika figurer utan dessa är bara att skära eller ta osthyveln, lätt och snabbt;)))

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Visst är det härligt med Yoga...jag håller också på med det...hemma...perfekt
    tycker jag...sen har jag ett löparband bredvid som jag brukar promenera på:)) bättre kan det inte bli ;)
    Ha det gott så här några dar före julafton!!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Jag har inte heller bakat pepperkakor, de köpta e nästan godare :-)
    Ha en godnatt
    Kram

    SvaraRadera
  13. Tack för din hälsning hos mej! Här har vi julkortsvackert med snö på träden, helt underbart! Önskar dej också en riktigt fin jul!
    Finas mammis

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)