torsdag 27 december 2012

Kashmir och lata dagar....

 
Nu är lata dagar till ända och tänk vilka fantastiska dagar vi haft.
Hoppas ni också har haft det lugnt och skönt med era nära och kära under julhelgen.
Och tack alla söta för era underbara julhälsningar här i hörnan...♥
 


Kashmir ljus från Indiska.....doft av valnöt och vanilj....julklapp från dottern. Hon vet vad lilla jag vill ha.
Doftar helt sagolikt och så himla snygg design också. Passar hos mina små elefanter som jag ju älskar.




Bild tagen med makens Iphone
 
Det blev en vit jul i år...tackar och bugar. Den här bilden tog maken på juldagen när vi var ute. Men nu har det regnat och mycket av det vita fina är borta. Men jag är tacksam för det vita vi fick.
 
Och jag har vunnit två böcker på bloggen Coma
Tackar och bugar, för nu behövs det nya böcker i hyllan.
 
Nu är det dags att ta tag i dagen. Måste handla ingredienser till min efterrätt för nyårsafton. Måste ju testa innan den bjuds på eller hur. Mer om denna efterrätt senare.
Dags också att ta tag i mitt nya yogapass som skall finslipas lite/mycke hi hi.
 
Så jag önskar er en god fortsättning och fina dagar.
 
 

19 kommentarer:

  1. God fortsättning själv :)
    Vilken underbar bild som du visar :) så mysig. Skall bli spännande att se vad du bjuder på till nyårshelgen :)

    Ta god hand om dig
    KIraaaaam Lisa

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt du verkar haft. Har varit på indiska och lukta på ljusen där sååå goda. Ha en fin fortsättning. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Jättefint doftljus, och härlig doft
    dottern valde till dig. Har regnat här
    också, men det finns mycket snö kvar.
    God fortsättning och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. God fortsättning till dig med!
    Det där ljuset måste jag nog ta och prova, ljusoman som jag är ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det ljuset måste jag testa...ska in på Indiska i morgon,)
    Bra också att jag blev påmind om Yogan, som jag helt glömt bort att göra , så här i jultid..abbans!
    Är det en siames katt du har ? jag har två av den rasen ;))
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vackert ljus.
    Fick också doftljus i julklapp, yankey candle som doftar ljuvligt.

    Vilken underbar bild............

    God fortsättning till dig,
    Kram

    SvaraRadera
  7. Visst är vädret hopplöst just nu, vi har så halt att man kan knappt våga gå ut.
    Doftljus från Indiska låter mysigt, Indiska var min favoritaffär när vi bodde i Jönköping. Kram från Finas mammis

    SvaraRadera
  8. Vackert vinterlandskap! Här har vi också lata dagar och blidväder. I morgon ska solen skina, så jag hoppas på en tur med kameran.
    Kram fina! Ester

    SvaraRadera
  9. I år har väl nästan alla fått fira en vit jul, precis som det ska vara!
    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera
  10. Doftljus är ljuvliga. Har alltid ett i badrummet.
    Önskar dig en god fortsättning

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en fin helg och ett Gott nytt år
    ✻ღϠ₡ღ✻ kram Jessica

    SvaraRadera
  12. God fortsättning på dig med;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en underbar fredag och ett Gott Nytt År om vi inte "ses" innan dess.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  14. Hoppas du har en fin jul, kikar in för att önska dig en god fortsättning!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  15. kathas kortmakeri28 december 2012 20:49

    Kikar in för att önska dig en god fortsättning.
    Ha de gott bland dofter.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  16. Ooo så mysigt och fint allting!! :)
    önskar dig också fina dagar och en god fortsättning vännen <3
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  17. Härligt att julen blev så lyckad! Så ambitiöst att provlaga nyårsmaten. Jag har inte planerat menyn ännu...borde kanske ta tag i detta ikväll.

    God fortsättning!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  18. Kramar om och hoppas du njuter fortfarande.
    Kramar

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)