lördag 29 december 2012

Gott slut och gott Nytt....

Varma goa Nyårskramar från hörnan.
 
 
 
 
Ett par dagar kvar visserligen men jag tittar in och önskar er fina dagar och ett GOTT NYTT ÅR redan nu.
 
Här hemma händer lite dom närmsta dagarna...så jag kanske inte hinner med några inlägg.
 
Och nyårsafton firar vi med goda vänner som traditionen säger. Alltid trevligt och mysigt och precis lagom.
 

 
Pga av att jag har lite omkring mig tar jag inga foton med herr Canon utan inspirerar med lite bilder
 från Perfect Home
 
Vacker dukning och mysiga ljusstakar. Tycker allt att bilderna förmedlar en lugn och fin nyår eller vad säger ni.
 
 

Stora ♥ kramar från Maria
 

25 kommentarer:

  1. Så nydelig pyntet bord!

    Ønsker deg et godt nytt år!

    Klem

    SvaraRadera
  2. Absolut :-) Prinsessan har tallrikarna ,skålar , äggkoppar och en massa annat fr den serien och det är så fint :-)
    Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder!
    Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag Dig oxå!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Fina Maria.
    Njuter av dina bilder och önskar dig detsamma :)
    Ha ett underbart nyår!!
    Stor varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Så inbjudande o vackert!

    Tittar ofta på Dina vackra bilder.

    Kram till Dig
    Elizabethan

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder :-)

    Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram❤

    SvaraRadera
  7. Gott Nytt År till dig också!
    Och vilka härliga stillsamma bilder, det är skönt att se så lugna färger efter allt glitter och rött och guld och allt vad det är!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Mysiga Bilder du visar.
    Önskar dig oxå ett riktigt
    GOTT NYTT ÅR <3
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Jättefina bilder minsann...Åh låter lite spännande vad du ska ha för dej! Gott Nytt År fina Maria! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  10. Superfina bilder, där skulle man bo minsann. :-) Gott nytt år, kramis

    SvaraRadera
  11. Vacker dukning!
    Ha ett gott slut!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. Jag bloggar inte heller i morgon , så jag passar på att önska dej ett...
    GOTT NYTT ÅR ! Med nya möjligheter ;))
    Nyårs kram bia

    SvaraRadera
  13. Gott Nytt År till Dig, vännen :)

    Ann-Louisekram ♥

    SvaraRadera
  14. Gott Nytt År till dej. Kram Antonija Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  15. Vill önska dig en härlig nyårsafton och ett riktigt gott nytt år 2013. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  16. GOTT NYTT ÅR goa bloggvän♥
    Hoppas vi även ses nästa år :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  17. Önskar dej ett riktigt fint och gott nytt år!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  18. GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR! Tack för att jag fått följa dig och din blogg, fortsätter gärna med det 2013. KRAMAR från Bergen

    SvaraRadera
  19. Ville bara titta in och önska Gott Nytt År
    tänk 2013 redan, Jag önskar Dig ett bra år framför Dig.
    En stor kram från/Harriet

    SvaraRadera
  20. Jag kikar in och önskar God fortsättning på året som precis börjat..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  21. Tittar in och säger Gott Nytt År till Dig!
    Var ett tag sedan jag var här hos dig!
    Hoppas året blir bra och hälsningar från norr!
    Carin

    SvaraRadera
  22. GOTT NYTT ÅR!!!

    Hoppas du har en härlig helg :-)
    Kram

    SvaraRadera
  23. Ett Gott Nytt År till dig också
    Kram

    SvaraRadera
  24. Jag hoppas att ert nyårs firande blev super härligt och jag hoppas att du får ett härligt 2013.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  25. Skönt att helgerna är förbi så man kan fortsätta mot våren och värmen. Lilly har börjat jobba idag igen. Ha det bra !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)