måndag 17 december 2012

Filmtips och måndag.....

Mossa och ♥
 
En bra kombo i hörnan denna måndag.
Mina hjärteskålar har nu fått lite julpynt.
Mossa, kanelstänger, stjärnanis och nejlikor mm.
Doftar såååå gott gör dom också.




**********




Nu kan jag ställa ut dom lite varstans här hemma och sprida lite fin juldoft.


Nu har det kommit mera snö men tyvärr med en massa + grader. Så nu tycker jag det är väldigt slafsigt och smutsigt ute. Men lite vitt finns kvar i alla fall.

Lite klick från en promenad i helgen.

 
****

FILMTIPS............kommer här.

Att titta på en härlig film när man är ledig är ju helt underbart.
Så här kommer ett tips om ni gillar kostymfilmer och Mads Mikkelsen.

A Royal Affair.




Bilder från nätet A Royal Affair.
 
Ooooooooooo vilken film...den berörde.
 
Nu önskar jag er alla fina juliga dagar innan dopparedagen.
 
 
♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

  1. Tack snälla för filmtipset! Den ser ju helt ut att vara i min smak. :)

    Önskar dig en fin måndag! ♥

    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  2. Tack för film tipset... Älskar kostymfilmer:) mmmm så härliga dofter du har i huset/ må så gott mot jul kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för det fina filmtipset.

    Din julgrupp är så ljuvligt vackert i all sin enkelhet. Och vilka härligt juliga dofter. De bidrar fint till julstämningen.

    Jula lungt! :o)

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. Tack för filmtipset :-)

    Vad fina dina hjärteskålar blev :-)
    Ha en godnatt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är ju lite kär i Mads!
    Så den måste jag se känner jag direkt=))
    Bra med filmtips inför helgen.

    Fina blev dom dina skålar!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Åh den där måste jag ju bara se. Om inte annat för Mads skull;) Tack för tipset.

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)