måndag 12 november 2012

Tid för ljus...

Visst är det en härlig årstid nu.
 
Nu tänker du kanske....men allt är grått, grått och brunt..Hi hi
Jo det är det. Men sedan kryper du in i stugvärmen med lite tända ljus och myser.
Fast idag skiner solen i Hörnan. Genast blir det lite trevligare.
 
Nu måste jag strax sticka ner och jobba en sväng.
Så mys på er nu.
 
 
 
 En liten dikesgran jag hittade på vägen. Den bor nu tillsammans med den
ena ljuslyktan i trappan.


 
Ute tänds lyktor och ljus på kvällen för att höja upp mysfaktorn.
Här plockade jag mossa ♥ och la i ena urnan. Det blev en mossboll :)
 
Nu ser jag mer och mer julmys på bloggarna....jo då jag läsar bloggar men är dålig på att lämna kommentarer. Och det känns bra med lite advent och julpynt nu.....tiden rusar iväg.
 
Önskar dig en fin start på veckan.
Kram
 
♥ ♥ ♥ 

9 kommentarer:

  1. Bara så himla fina bilder.Ha en go start på nya veckan .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. jo, visst är det en härlig årstid att mysa i. Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Några tända ljus gör underverk.MVH

    SvaraRadera
  4. Håller med dej jag e också dålig på att kommentera men jag läser på hos er. det e väl fint ngår mot advent längtar tills mina alla ljustakar skall ut. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det är en mysig tid nu & speciellt nu när solen skinit som den gjort idag :-)
    Här tänds oxå mycket ljus.. myyyysigt :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Håller med dig,, visst är det en mysig årstid..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Hösten är verkligen en mysig årstid då man får lov att gotta ner sig under en filt och läsa eller se på en bra film eller kanske handarbeta, det får man passa på att njuta av. =)

    SvaraRadera
  8. Dikesgranar är såå mysiga och tillsammans med ljuset så vackert!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)