söndag 25 november 2012

Söndagskväll i hörnan...

Helgmys
 
En skön helg är nu snart slut. Först ut denna helgen var julmarkand på Nolbygård.
Mycket folk och mycket jul. Jättesvårt att fota allt mysigt för ljuset var inte på sitt bästa humör.
Så det blev lite klickbilder.
Köpte med lite gott rågbröd och lammkorvar hem.
 



Dom små hustomtarna som alltid finns på plats i köket, har nu smugit fram lite extra på den lilla hyllan.
En liten burk som varit nattkräm i blev en ljushållare. Frostad och klar med lite band runt.




Vi har också avverkat en härlig fest på lördagskvällen. Det var F&S som hade 25-års fest.
Det blev sent hem.............så idag har det varit lite slött.
 
Go kväll på er.
 
♥ ♥ ♥

19 kommentarer:

  1. Samma här...............slött och så himla mörkt ute heeeela dagen.
    Så söta dina små tomtenissar........

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Underbar helg, och julmarknader som är så mysigt. Ny header också ser jag. Mycket fint med ljus. För ljus behöver vi i detta gråååååa väder.
    Kram från Karin H

    SvaraRadera
  3. Här har det varit dimmigt och mulet hela dagen. Ha det bra !

    SvaraRadera
  4. Jätteroligt med julmarknad, nu har
    du bra stämning inför advent.
    Jättesöta tomtar också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Låter som en härlig helg :-)
    ÄÄr man ute & nattsuddar så kan man gott ta en vilodag dagen efter :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så mysigt det låter med julmarknad då brukar julstämningen infinna sig:) Ha det gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  7. Så mysigt det låter med julmarknad då brukar julstämningen infinna sig:) Ha det gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  8. Julmarknad låter mysigt! Jag har inte hunnit med någon sådan än, men hoppas hinna med en eller annan innan jul.
    Må så gott i veckan som kommer!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. Kul med julmarknad...har ej hunnit nån sån..varit jobbhelg:)...Tack för titten o trevlig vecka på dej oxå nu kram Gunilla

    SvaraRadera
  10. Hej fina Maria,

    Jag var oxå uppe på Nolby Gårds julmarknad. Mysigt med försäljningen i tälten!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  11. Låter som en trevlig helg! Jag har träffat vänner både fredag, lördag och söndag och känner mig också väldigt nöjd, man är så dålig på att hålla kontakten ibland!

    kram på dig!

    SvaraRadera
  12. Visst är det mysigt julmarknad. Idag har vi varit på julskyltning och till veckan ser jag fram emot julmarknad på Kalmar slott :)

    Ha en fin vecka du med.

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  13. Tack för din hälsning:)
    Det är mysigt med julmarknader, ...jag kom precis på att jag missat julmarknaden på Gunnebo slott som var i helgen, det var tråkigt. Vi ska ha marknad här i byn den 16 december, tänkte kanske vara med och försöka sälja lite då...beror lite på vädret också.
    Jag önskar Dig också en fin start på veckan.
    //lisamaja

    SvaraRadera
  14. Åh visst är det härligt med alla julmarknader;) Här förbereds det för fullt inför helgens stora julmarknad på Haga församlingshem. Ska bli såååååå roligt;)

    Önskar dig en härlig start på den nya veckan
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  15. Det låter som en mysig helg...:)
    Halkade in via...ingen aning, men återkommer...:)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  16. Här har vi myst vi med och en julmarknad blev det.
    Kramar

    SvaraRadera
  17. Lite mysigt med julmarknad! Man får som en mjukstart med julkänsla=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  18. Julmust är sååå gott.:-) Kram

    SvaraRadera
  19. Vilka härliga bilder. Fattar inte hur du får ihop det så fint jag kämpar men mitt blir inte så fint.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)