torsdag 15 november 2012

PB Home Ljuslykta...............

Söta goa vänner jag har.
 
Härom dagen var jag ute och åt en härlig middag med  mina gamla goa kollegor.
Och tänk jag fick en ljuslykta av dom för att lysa upp min tillvaro.
Ja det var rätt person att ge ljuslykta till.............blev ju så glad.
Är ju tokig i just lyktor.
 



Nu pryder lyktan fönstret i vardagsrummet. Lagt i lite mossa och små lärkkottar. Lite advent och julstämning över det hela.
 

 
 
Lena PH blir det i kväll tillsammans med mitt glada tjejgäng.
Men först ut på schemat idag är lite Yoga nere på Friskis.
 
Ser ut att bli en riktigt bra torsdag.
 
Ha de gott där ute.
 
♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

  1. Jättefin lykta du fick och det låter som om ni kommer att ha en kul torsdag :o)
    Ja just det ja...kommer du in på Instagram hos mig nu? Är lite dålig på det där med funktionerna fortfarande...
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. jättefin lykta du fått...spännande med lena ph...kramis semlan

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker lykta. Det låter som det blir en toppen torsdag för dig.

    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  4. Ja det är fint att ha lite ljuspunkter när de är denna mörka årstid.
    Ha en finfin kväll/kram

    SvaraRadera
  5. Den fina lyktan skulle kunna få bo hos mig! Önskar dig ett härligt veckoslut./Kristina

    SvaraRadera
  6. Åååå vilken underbar lyckta du har fått .Jättefin.Vad skoj en kväll med tjejerna o Lena ph.Ha en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Mysigt att träffa gamla kollegor, kan tänka mig att dom saknar dig:)
    Ha nu en riktigt härlig kväll :)
    Kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Vilken FIN lykta, och såååå FINA vänner.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker lykta och vilka fina vänner du har. ♥ :)

    Ha en toppentorsdag!

    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  10. Åhhh vad fint det blev med lyktan :-)

    Lena PH.. Ja du kommer få en toppen rolig helg :-)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Tittar in för första gången ho dej!
    Jag älskar också ljuslyktor, kan inte få nog av dom :)
    Ikväll blir det att tända massor av ljus, o njuta !!
    Ha en fin fredag!
    Kram från Bia

    SvaraRadera
  12. fint med mossa och kottar i lyktan


    ha en fin fredag
    kram louise

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)