tisdag 27 november 2012

Ljusa och mysiga tankar....

Jo nu har jag kommit upp ur min mörka dvala.
 
Ja visst det var en jobbig dag på Lasarettet, men trots det så är det ljusare tankar i mitt huvud nu.
 
En gosig lunch med dottern sedan lasarettet.
Och jag hann med Hjärterum också i Borås.
Hem till hörnan och skaffa ny energi. Vad gjorde jag sedan då.....Blomsterlandet.
Där kom det hem lite mys som jag får fixa till.
 
 
Vilken läcker eller hur

En massa saker och blommor med mossa och allt är så mysigt...kanske inte stans bästa bild :)

Det här gillade jag ......
 
 
 
Här var det då lite bilder från mobilen som jag knäppte på Hjärterum. En sagolik butik att knalla omkring i......inspiration ♥
 
Nä nu skall jag ut i garaget och dona lite i min mossapåse :)
 
♥ ♥ ♥
 
 

9 kommentarer:

  1. Vilket mysigt adventspyssel :-)

    Vad bra att det gick bra idag, men jag kan tänka mig att du är trött nu...

    Du får ta en lugn kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad vackra bilder. Lycka till, hoppas allt går bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Fint! Ja visst är det skönt att gå lite i trevliga butiker. Själv tog jag en runda på Blomsterlandet i söndags.

    Ha en fin kväll!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Det är så mysigt att strosa runt i fina butiker. Det ger en inspiration. :)

    Ha den skön afton!

    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  5. Ja nu finns det mycket fint att vila ögonen på i alla butiker.
    Vad ska du göra för fint?
    Många kramar till dig.
    Pernilla

    SvaraRadera
  6. Ja oj vad inspirerad jag blev nu! Var själv till blomsterlandet förra veckan,,,de har mycket fint där! Spännande att se vad du ska göra med din mossapåse=D
    Kram/Nettan

    SvaraRadera
  7. Riktigt jullika bilder. Ha det bra !

    SvaraRadera
  8. Skickar en kram och passade på att kika på dina fina bilder.

    SvaraRadera
  9. Det är underbart att bara se allt som finns i butikerna.
    Man behöver ju inte köpa något, men vad är det för roligt då ??
    härlig blogg bDu har

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)