fredag 23 november 2012

Go helg på er alla.....♥

Fredag och helg............♥
 
Tänk bara en vecka kvar till 1'a advent.
Det svämmar över av julstjänor och pynt i affärerna.
Men nästa vecka blir det min tur med inköp av julstjänor och lite smått.
 


Igår blev dagen inte som den skulle....hi hi
Planerat var ett spinningpass på kvällen som jag nästan var på väg till när dottern ringde.
Hon hade fått fyra biljetter till Scandinavium och On Stage samma kväll.
Jaha ja...på med ett ansikte och fixa till sig lite. Och en sådan härlig kväll det blev.
Spinning tar jag en annan dag....
 
Imorgon är det dags för den första Julmarknaden för oss.
Alltid så mysigt och den är på Nolbygård här i staden. Och där är ju alltid mysigt så med advent/jultema måste det bli härligt.
Hörde idag en man i affären berätta för en god vän att han varit på julmarknadsresa.
Tydligen bussresa under en hel dag och besöker olika julmarknader. Fast detta tyckte jag lät lite mycket på en gång. Nej en julmarknad åt gången tack.....så man hinner njuta och smälta det hela.
 
Nu kommer mörkret och dags att tända upp lyktorna.
 
Go helg på er alla....
 
 
♥ ♥ ♥
 

11 kommentarer:

  1. Så mysigt det låter med julmarknad, njut och ha en härlig helg du också
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Alltid mysigt med julmarknad. Hoppas du hittar något fint.
    Trevlig helg till Hörnan =)
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Hej, så fint du har det här!Hittade hit via Fb och Malevikssidan och tänkte att jag lämnar väl några rader för det är ju alltid så kul att få och se vem som tittat in.
    Imorgon blir det julmarknadspremiär även för mig, älskar verkligen dessa ;)
    Ha en fin fredagskväll och en go helg!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  4. Trevlig helg önskar jag dej!!
    Sköt om dej :)
    Kram Bia

    SvaraRadera
  5. Stämningsfull bild! Trevlig helg och ha det så mysigt på julmarknaden!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  6. Mysigt med julmarknad på Nolby gård...................då ser du nästan mitt hus!
    Vi står i butiken idag.................så ingen marknad för mig................vet du om det är imorgon också?

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  7. Önskar också dig en skön helg/kramen

    SvaraRadera
  8. Åhhhh.....så mysigt med julmarknad, det gillar jag.
    Önskar dig med en fin fortsättning på helgen :)
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du hade en underbar julmarknadsdag, missade Åhagas julmarknad i Borås... familjedag på jobbet.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Mysigt med julmarknad. Kanske ska ta å kolla upp vad som finns här i närheten... Det hör ju december till att åtminstone besöka en marknad.

    Ha en riktigt fin start på veckan!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  11. Men så mysigt att dottern ringde och hade biljetter. Träna kan man ju göra dagen efter eller så. Har hunnit gå på en julmarknad väldigt trevligt men lite för mycket folk

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)