torsdag 1 november 2012

Färgtema på Fabriken......

FÄRG......
 
Idag torsdag är det dags för Färgtema på Fabriken.
 
O jag älskar färg i min inredning. Men inte starka färger utan dova och jordiga.
 
Och av för mycket vitt får jag panik. Men gillar en vit bas på tex. väggar, dörrar mm.

Bild från Styleroom


Styleroom



Sköna Hem
   
 Och en massa roliga och unika detaljer gillar jag också.
Influenser från fjärran land blandat med lite New England är jag ju svag för som ni vet. Lite lagom så där.

God torsdag på er alla


♥ ♥ ♥

 
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Wow alltså.....så fina bilder. Men den sista...
    Vilket kök!! Skulle passa mig perfekt du!

    Ha det gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Den första bilden var ljuvlig, precis
    som köket.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Mustigt varmt och snyggt, tänker jag :)
    Håller med där, man behöver något som bryter av allt vitt, särskilt nu på hösten kan jag inreda med lite mustigare och myspysigare än vitt :)
    Jättefina bilder!!
    Ha det gott
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Ja, Mysig inredning skapar hemtrevnad. kram

    SvaraRadera
  5. Mysiga bilder, den från sköna hem vill jag ha.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara färger! Jag är nog lite så att jag vill ha som du, en lugn bas eller vad det kallas och sen lite färger. Det är så fint när man kan variera. Och bilderna du plockat fram är helt ljuvliga! Jag får lust att gå loss här hemma!
    Tycker om din header jättemycket också! Kastanjer är så fina, så härliga att ta på och vilken färg!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder! Jag tycker mycket om det kinesiska skåpet! Härligt med en lugn bas så kontrasterna blir tydliga! Vackert!
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga inspirationsbilder du visar! Jag får nog in på fabriken och titta mer, jag älskar färg! Ha en fin helg! Kram från Maria

    SvaraRadera
  9. Det ser hemtrevligt ut. Ha det bra !

    SvaraRadera
  10. Åh det sovrummet gillade jag. Mitt är tvärtom, rostbruna väggar och vit säng. Haha! Tapeten satt där då jag flyttade in, mysigt med murrig färg men lättare med vita väggar så att man kan ändra stil.. kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)