tisdag 23 oktober 2012

Träarbeten av Masaaki Saito .....

Så vackra träarbeten
 
hittade jag idag på bloggen WABI SABI.
Den här bloggen gillar jag att kika in på.
Ja jag är ju svag för den här typen av stil.
 
Tänk vad vackert det är med rent naturligt trä.
 
Ja det blev lite till av Delad glädje är dubbel glädje idag.
 
 
Och titta här skedar.....♥
 
 
 
 
Jag blir alldeles lycklig när jag ser detta vackra rena.
Fast det går väl inte att diska i maskinen förstås. Men mycket vackra ...
 
Så tack Lisbeth på bloggen WABI SABI för din fina inspiration.
 
 
Go kväll på er...
 
♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Helt fantastiskt vackert och fint. Tack för dom fina bilderna. Nu skall jag in och kolla på WABI SABI...låter spännande. Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Alltid kul när du tittar in. Visst är hans hantverk vackert. Och praktiskt. Kanske inget för diskmaskinen ;-)

    SvaraRadera
  3. Och tack till dig för att du delade inspirationen vidare, skålarna var helt fantastiska.
    Ha en ljuvlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Åhh så vackert!
    Vilket arbete, tänk vilken tid det måste ta.
    Underbara bilder :)
    Ha en fin dag.
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Inte bara att få till dessa underbara träsaker:)Min mans farfar gjorde mycket i trä,bla.kosar av masurbjörk,jättefina,dom använder vi och dricker bla.kaffe ur ute.Ha en fin dag.)

    SvaraRadera
  6. Åh, så vackert! Jag älskar besticken!! Det är så otroligt härligt med naturnära lite "rough" ting, tycker jag. Man får en känsla av mänsklighet och människans jobbsträv och glädje och skaparlust, och det tilltalar mig också. Kramis

    SvaraRadera
  7. Så vackert, besticken är ju helt sagolika!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vilket fynd!
    Jag måste genast gå in och kika.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Annorlunda!
    Ska genast kolla.
    Å det där med att diska i maskin,skit samma ..... jag har en man :-)

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  10. Väldigt, väldigt vackert och det skulle passa enormt bra i mitt timmerhus! Som jag inte har.
    Agnetakram

    SvaraRadera
  11. Hi just found your lovely Blog, what a wonderful cutlery set.

    SvaraRadera
  12. Så fina bilder och härlig inspiration! Tack för din fina kommentar på min blogg! Jag har svarat där oxå men jag skrev en ny kommentar, det gick lite fort.

    Trevlig kväll
    Kram Annette med bloggen Annehem

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)