torsdag 18 oktober 2012

Torsdag på Fabriken - DIY - Blått blev svart...♥

Torsdag på fabriken denna vecka.....
 
Tema : DIY



Vad passar bra då...JO mina gamla ljusstakar som nu blivit svarta.
En "konstig" blå, blå/grön färg tidigare, som jag aldrig gillat egentligen.


 
 Sparar på dom här små banden som sitter i tröjor mm. Ni vet den här flärpen som alltid åker fram när man har på sig plagget. Den sparar jag så nu finns det band i en massa färger här hemma.
Bra att ha....eller hur!
 
 
Usch en sådan suddig bild det blev. Men färgen syns ju :)
När jag såg bilden så var det försent....då var stakarna redan svarta.
 
Torsdag redan, och ikväll skall jag med goa vänner på något lite annorlunda.
Ut på landet skall vi åka. Jag tar med kameran så skall ni få se lite senare. Kan ju säga att det är lite mystiskt.
 
Må gott där ute alla bloggtjejer....och killar..:)
 
♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

  1. Godmorgon !
    Vilken skillnad. Snyggt blev det oxå. Bra ide med flarparna =)
    Nu blev jag nyfiken på vad du ska hitta på ....
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så vackra ljusstakarna blev, tänk vad lite ny färg kan göra med gamla saker;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Oj, vilkem snygg make over!!
    O så smart o behålla de där irritrande trådarna på tröjor,hihihih!

    Kul o se vad du o vännerna ska göra på landet, ha det bäst!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Fast min svärmor, om hon hade levat och om hon hade läst detta, hade dånat - ta bort dalablå färg, det var en av hennes favoritfärger! Men det hörde liksom inte hit.....
    Kul med äventyr i kväll, hoppas det inte regnar hos er som det gör här nu!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Vad fina ljusstakarna blev :-)

    Hoppas du får trevligt ikväll på det mystiska du ska göre ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tusen Tack för att du kikar in:) Gammalt blir som nytt,dom blev helt superfina:)Alltså ljusstakarna,med banden helt perfekt med små medel:):)Har oxå målat om ett par svarta stakar till vita och dom blev som nya:)Härligt med Yoga och vad spännande du har framför dig,ha så mysigt och kram på dej <3

    SvaraRadera
  7. Vilka fina, det är så roligt att göra om något gammalt till något nytt :)

    SvaraRadera
  8. Vad fin header du fixat!! Ljusstakarna blev superfina. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Bilderna som du lagt opp är riktigt fina tycker jag !! Ha en bra dag !

    SvaraRadera
  10. Vilken skillnad det blev! Svart är snyggt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Mysig blogg, här blir det fler besök =)

    KRAM Karoline

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)