söndag 7 oktober 2012

Söndag i rosa och grönt...♥

Sköna söndag...
 
Solen skiner från en klarblå himmel här hemma i hörnan.

Så nu har jag varit i trädgården och pysslat lite. Klippt gräsmattan....inget kul idag. Blöt och tung.
Men det har ju regnat så mycket så det var bara att gilla läget.
 
Tänk vad veckan har gott fort. Att gästblogga i AT (Alingsås Tidning) var mycket trevligt och jag har fått så  mycket respons. Det gör mig oerhört glad. Veckan har annars gått åt till arbeta och träna samt lite hemma fix. Våra nya sängar kom ju också i veckan...så det blev ju lite kul jobb och pynt med sovrummet. Gästsängar och sänggavlar mm sålda på stans sälj & köp sida på FB.
Vi har också äntligen bokat vår SPA vistelse. Längtar så jag tror jag döööör.
Ja så fick jag ju en härlig vinst från Fabriken. Den kommer nog om någon vecka.....spännande.
 
Så visst har det hänt en hel del när jag tänker efter :)
 
Letar också som en tok efter bilder jag laddat ner som bara är borta. Måste ha klantat till det.



Plockat in mera kärleksört. Tänk en sådan tacksam blomma ♥
 
Nu står min favoritgröna skål på bordet i köket full med kärlek ♥
Just den skålen gillar jag för min moster har gjort den för en massa år sedan.
 
 

 
 
Skön söndag ni alla och en fin start på veckan !!
 
♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

  1. Ny vecka snart. Hoppas den blir bra. :

    SvaraRadera
  2. Veckorna går alldeles för fort, man hinner inte med allt. Kärleksörten är en underbar blomma, så vackra att ta in.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vi har oxå fått njuta av ett underbart väder idag :-)

    Kärleksört är vackra :-)

    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du har verkligen varit flitig i helgen!
    Och så roligt med gästblogg i AT!
    Önskar dig en fin start på veckan som kommer.
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder som förgyller hösten. Ha det bra !

    SvaraRadera
  6. Låter som en fin vecka! Känner igen det där letandet efter bilder. . . .
    Ha en trevlig söndagskväll!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder på denna tacksamma blomma:)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej,
    Kul att du vill vara med på utmaningen.
    Jag har mailat dig en "almanacka" och lite info.
    Har du fortfarande frågor och funderingar är det bara att höra av dig.
    Du kan hoppa på nu, spelar ingen roll när man börjar, visst, mindre chans att vinna på timmar, men lika stor chans att vinna det utlottade priset.
    Hoppas du får en härlig start på veckan, Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Önskar dig också en bra och skön start på nya veckan,kram A

    SvaraRadera
  10. Tak för hälsningen hos mig :D Glad jag blir!

    Så kul med ditt skrivandet på tidningen!

    Och ja, SPA upplevelser man längtar varje gång man bokar de ;)

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  11. Låter som en mycket härlig helg och så roligt med spa- bokningen. Förstår att du längtar.

    Önskar dig en härlig start på den nya veckan
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  12. Hej fina Maria.
    Härlig helg med underbart höstväder :) då kan man tom. klippa en blöt gräsmatta :)
    Va kul med SPA! Eller rättare sagt skönt.
    Hoppas du har en fin dag!
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  13. Det har verkligen varit en händelserik vecka för dig. Jag såg dig i AT och att du hade vunnit i Fabriken. Så roligt! Och att dessutom ha bokat en SPA-vistelse på det blir ju kanon :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Vilken fin helg det blev! Skönt att kunna vara ute.
    Så spännande med din gästbloggning! Och roligt med nya sängar och fix i sovrummet.

    Hoppas att du hittar dina bilder! Ibland undrar man vad som händer.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)