fredag 12 oktober 2012

Fredag och så mycket snyggt......

 
 
Fick nyhetsmailet från PAR COURRIER häromdagen. Dom har bara så mycket snyggt.
Synd jag inte bor i Stockholm och dess närhet. Nu får jag nöja mig med att kika in på hemsidan, inte illa det..
Det var ju här jag vann fina priser för ett tag sedan. Se här på den fina vinsten.
 
~~~~~~~~
 



 
 
Detta blev mitt lilla inlägg idag fredag.
Hoppas ni njuter av dagen och kikar in på PAR COURRIER
 
Alla bilder från deras hemsida

 
 
 
GOD FREDAG PÅ DIG...
 
 
♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

  1. Herregud säger jag bara!
    Va mycket fint dom har, synd att man inte har en större plånbok :)
    Ha en jättefin helg.
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder du bjuder på idag. Ha en skön söndag. kram

    SvaraRadera
  3. Ja du den butiken är helt underbar;) men trots att jag bor i S så blir det inte att jag besöker den så ofta;) Härliga bilder. trevlig helg fina du. Kram

    SvaraRadera
  4. Där finns mycke "vill ha saker" tur man inte bor i Sthlm ;=) önskar dig en fin helg Maria ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Håller med Änglarum tur att jag inte bor där,har svårt att låta bli
    när andan faller på.
    Nu vill jag önska Dig en fin helg,ha det så bra

    SvaraRadera
  6. oj så mycket fint. Mycke vill ha =)
    Kul att du hittade mig på FB. ville även lägga till dig på Instagram, men det funkade inte ;( Vet inte vad som är fel.
    Ha nu en skön helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Inspirerande........
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. Åh vad fint, den översta bilden var ju kalas! Vilket härligt tips!
    Kram Living by Miriam

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)