fredag 5 oktober 2012

Mossigt och helg....

Hej hej !!
 
 
Nu kommer ett par rader från mig. Blivit lite dåligt med bloggandet nu när jag bloggat för AT Alingsås Tidning. Visst stoppat in ett och annant inägg men sedan har det inte hunnit med mera.
Så jag hoppas att jag nu i helgen kan hinna med att besöka er så att ordningen blir återskapad.
 
Plockade lite mossa i skogen häromdagen.
Mossan åkte ner i mina Hollänska träskor ute i trädgården. Dom har nu blivit fina och väderbitna :)
 
 



Fotot har jag tagit med Instagram...:)

Nu önskar jag dig en härlig helg och fina dagar. På återseende.
 
Kram från Maria


♥ ♥ ♥

17 kommentarer:

  1. Ja inte kan man hinna med allt.
    Önskar du får en skön helg/kramen

    SvaraRadera
  2. Så fina dom blev dina träskor! Ha en riktigt skön helg nu!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Fina träskor och fin mossa. Låter roligt
    med tidningsbloggandet.
    Krama och trevlig helg
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt det blev med mossan :-)

    Ja man kan inte hinna plugga överallt samtidigt :-)
    Ha en riktigt härlig lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ser jättefint ut med mossan. Mossa är så otroligt vackert.

    SvaraRadera
  6. Vad himla kul med ditt blogg-uppdrag!!!! Och wow vad vackert med mossan, du kan du!!! Stoooort grattis till überfina vinst också som du visar i förra inlägget - vilken lycka!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Älskar bilden!! Och tack för din hälsning hos mig, ha en bra helg fina Maria<3

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Älskar bilden!! Och tack för din hälsning hos mig, ha en bra helg fina Maria<3

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Tittar in för att önska dig en fin söndag. Här är det mulet idag. Så fina träskorna är.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Kul att du får chans att blogga i tidningen, jag gissar att dina inlägg med vackra bilder är väldigt uppskattade. Och en så vacker bild du visar, mossa är verkligen fint som dekoration!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga träskor du fick till.visst är det härligt med naturens materiel..Grattis till ditt gästbloggande...Ha nu en go söndag! Torprosen

    SvaraRadera
  12. Vackert, höstlikt foto! Skulle nästan kunna tänka mig att sticka ner mina små fossingar... ;)

    Önskar dig en fin söndag!

    kram kram

    SvaraRadera
  13. Hej på dej Maria! Kul att höra ifrån dej,jättefint kort!! Hoppas du får en finer vecka kram Gunilla

    SvaraRadera
  14. Hejsan!

    Så fint det var med mossan i dojjorna!

    Ha en fin söndag.
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  15. Vilken fin blogg! Underbara bilder! Med en sådan undertitel (Njut av livet) bara måste jag följa dig vidare!;-) Ha en fin söndag.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)