lördag 13 oktober 2012

Kastanjernas årstid...

Kastanjerna faller från träden.
 
Häromdagen när jag cycklade till jobbet så stannar jag till för att ta på mig mina handskar. Då hör jag hur det dunsar i gräset runt mig. Det faller ner kastanjer från himlen.
Dessa så obeskrivligt vackra höstfrukter.
Så det blev att plocka på sig ett gäng och lägga i jackfickan. Nu bor dom i en av mina ♥-skålar.
 
 




 
Detta får också bli min nya header ett tag framöver.
 
Säger också varmt välkomna till mina nya läsare, så kul att fler hittar till min hörna.
Och tack för alla besök och kommentarer här på bloggen.
 
Önskar er nu en ljuvlig lördag.
 

10 kommentarer:

  1. Bara så himla härliga bilder.Ha en skön lördag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder Maria :)
    Kastanjer hör verkligen hösten till och de är så fina, både med och utan skal :)
    Ha en jättehärlig helg.

    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Åh så fin header...Du tar så fina bilder! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Åh jag vill oxå ha kastanjer, det är så fint. Men har ingen lust att gå ut i skogen i detta skit väder. Underbara bilder du bjuder på.
    Har du fått rät sida på Instagram ??
    Ha en mysig kväller.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga kastanjer så höstligt vackra;)

    Önskar dig en härlig lördagskväll
    Kram

    Annie

    SvaraRadera
  6. Vad fint med kastanjer, både bilderna och headern. Ha en skön lördagkväll. kram

    SvaraRadera
  7. Väldigt fina bilder :-) Kastanjer är som små prydnader, kram

    SvaraRadera
  8. kathas kortmakeri13 oktober 2012 20:53

    Underbara bilder. Tänk att dessa taggbollar innehåller små släta mörka skatter...
    Ha en fin kväll.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Kastanjer var länge sen jag såg och jag hade också plockat fickorna fulla.
    Ha en fin Söndag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Underbart fina bilder! Kastanjer är så fantastiskt fint!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)