tisdag 16 oktober 2012

House Decor...

Lådor
 
från House Decor...




Här har ni då min fina vinst som jag vann via Fabriken härom veckan. Helt fantastska lådor. Så snygga och välgjorda. Tack Darling Things som sponsrade dessa fina :)
 
****

Vad säger du då om höstvädret. Här hemma är det rätt så skönt. Regn och grått men inte sååå kallt och rått ändå. Tisdag och veckan lunkar på. (Ett besök på AT/FK som jag ju gör då och då med avstämningsmöten.)
MEN jag måste ha nya handskar. Mina gamla faller isär. Så handskar skall jag köpa . Vi får också nackkuddarna till sängen idag, bra då känns det mera klart i sovrummet. Planerar en skön promenad i eftermiddag nere i vår fina park vid sjön. Regnar det....gör inget.
Köpte för ett tag sedan en riktig löparjacka i bra funktionsmaterial. Och den håller verkligen måttet. Det är så viktigt tycker jag för att uteträningen eller promenaden skall bli så bra som möjligt...BRA GREJER !
 
Den här veckan bjuder på en blandad kompott av saker. Allt från Tomtar, begravningar till fester.
Men så är det...man kastas från det ena till det andra...upp och ner.
 
God fortsättning på veckan mina vänner.
 
♥ ♥ ♥


16 kommentarer:

  1. Gomorron Maria! Var precis inne hos dej nu:)...Jaa livet bjuder verkligen på allt som tyckas kan! Vad köper du för jacka då? Behöver råd om mina promenadskläder,i regn o rusk! Ha en fin tisdag vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Kul att de kom till glädje och nytta : ) /Ylva

    SvaraRadera
  3. Tycker nog att det här vädret är bra trist.Inatt har regnet öst ner.25mm.Och igår hade vi 15mm.Har tyvärr inte lust med promenader.Blir lite deppig den här årstiden.Kram.

    SvaraRadera
  4. Jag är så trött på allt regnande, det har blivit lite varmare hos oss nu (+9) men vi hade ett par frostnätter tidigare. Grattis till de fina lådorna!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  5. Vilka snygga lådor! Visst är det viktigt med bra träningskläder!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  6. Tomtar??

    Vilka fina lådor :-)

    Ja här är det oxå gråväder & handskarna behöver man ha på, men det behövs inte riktigt än en tjockare jacka. Jag kör med min softshell jacka än på Zingowalken :-)

    Ha en riktigt fin tisdag & hoppas det går bra på mötet :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till din fina vinst..
    KUL!
    Visst bli man lycklig när man vinner :)
    Ha en underbar tisdag.
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Grattis till dina fina vinst. Mycke snygga lådor.
    Hur har du fått till gadgeten till instagram ???
    Håller på så jag blir tokig.
    Kram pernilla

    SvaraRadera
  9. Lyckliga du som knep den däe fina vinsten!

    SvaraRadera
  10. Grattis till de fina lådorna..
    Här regnar det som vanligt.. Skulle nästan föredra snö nu..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Super fina lådor :)
    GRATTIS till vinsten :)

    Det är inte så kallt här heller man jag är inte så där jätte förtjust i just denna årstid vi har just nu. Men det gäller att försöka göra det bästa av det hela.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  12. Vilka fina lådor, det kan man liksom inte få för många av och är dom snygga så är det ännu bättre.

    Ja, vad ska man säga om vädret, det är så trist och det suger musten ur mig totalt. Vi behöver lite sol i alla fall.....vitaminsol! Det bara regnar och regnar och jag ser hur det forsar nerför bergen här.

    Agneta kram

    SvaraRadera
  13. Grtattis till dom ursnygga lådorna. Här är också regn och rusk,jag promenerar i en stor regnrock...man svettas så härligt då, hehe:) KRAM Helena

    SvaraRadera
  14. Det var fina vinster du fått, grattis. Tråkigt väder e de idag, blåser å regnar.
    Ha en skön dag/kramen

    SvaraRadera
  15. Grattis till vinsterna vännen!
    Här behöver man inte fundera på hur man ska klä sig när man går ut, regnkläder och paraply! Men inte blir det långa promenader för mig och Izor, bara kort och snabb rastning :)
    Kramen♥

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)