torsdag 25 oktober 2012

Fabriken tema barnrum...

Barnrum
 
Idag är det barnrum som är Fabrikens tema.
Vad kul tänkte jag, trots att jag inte har några barnrum hemma eller i min närhet.
Men det finns säkert en massa läckert att hitta.
 
Jo visst en hel djungel med det mest fantasiska rum.
Så här kommer lite att inspireras av.
 
Alla bilder från nätet.
 



 
Visst lite för mycket kanske....men jag kunde inte låta bli.
 
Men här kommer lite IKEA. Ja med en massa smarta ideer och underbara färger.
 
 
 
Önskar er nu en helt underbar torsdag.
 
♥ ♥ ♥
 

18 kommentarer:

  1. Gomorron Maria! Ja det var härliga bilder:) Tänk om ens barnrum hade sett ut så på 80 talet,hihi..Kul att se iallafall...Hoppas du får en fin torsdag själv! Kram på dej / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Önskar dig oxå en fin dag.
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Fina rum men ska man köpa alla dessa sakerna så blir det nog dyrt. Barn är ju dyra i drift! Ha det bra !

    SvaraRadera
  4. Så fina inspirationsbilder:)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Tvåan är min favorit, och väldigt olikt
    hur sonens rum såg ut. Härliga bilder du
    hittat.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Vilka fina barnrumsbilder du hittat!
    Önskar dej oxå en härlig torsdag...:)
    Kram Git

    SvaraRadera
  7. Så vackra inspirations bilder. Men tänk ändå om rummen kunde få vara så vackra i detta hemmet. Här tar det tre sekunder efter städning innan rummet ser ut som innan städningen;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Nu blev jag riktigt inspirerad av att göra i ordning barnens rum. Än så länge är det bara sonen som huserar i ett av rummen men när dottern blir lite större kommer de att dela så det gäller ju att hitta både praktiska och personliga lösningar för att de ska trivas båda två. =)

    SvaraRadera
  9. Barnrum ala Amerikat:)Jag gillar Ikea med funktion,stilrent,bra priser.För i ett barnrum blir det att göra om eftersom dom växer,tyger och lull lull kan man ju ha efter barnens behov och ålder och givetvis vad man tycker om.Ha en finfin dag:)Kram.

    SvaraRadera
  10. Vilka superfina barnrum!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Vilka fina barnrumsbilder du hittat! Gillar Ikeas barnrum lite extra:)
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Tack för fin kommentar hos mig!
    Fina drömrum att få inspiration av, tänk så mycket vackert det finns :)
    Önskar dig också en fin torsdag.
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  13. Ja barnrumsinspiration finns verkligen i massor, och det är väldigt roligt att frossa i alla fina bilder!

    Ha en finfin dag!
    /Jenny

    SvaraRadera
  14. Oj vilka rum, fina bilder men undrar vilka som har så där? Ha en fin torsdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  15. Hej härliga du
    Du har en liten överraskning hos mig
    kram och ha en fin kväll
    Emma

    SvaraRadera
  16. Du milde vilka fantastiska barnrum! Det finns så mycket av allting. IKEA är också helt OK. Jag har heller inget barnrum, men det är kul att titta.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  17. Hej! Tack för kommentaren hos mej! Vilken mysig blogg du har, du tycks gilla samma saker som jag gillar. Kommer säkert att titta in här fler gånger!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  18. Vilka fina bilder! Otroliga barnrum
    Första gången jag tittar in här, mysig blogg du har!
    Jag stannar runt och inspireras

    Kram Johanna

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)