söndag 21 oktober 2012

Fabriken - söndagsbilden....


Söndag i hörnan......
 
Efter en helt underbar fest i går har vi haft en skön morgon. Efter frukost gick jag ut en skön långpromenad i det grå vädret. 
Mycket syre i luften så det kändes gudomligt.
Lite fika på det och nu blir det att baka en liten kaka tror jag. Mysigt att ha i kväll framför TV.
 
Så detta blir också mitt lilla bidrag till Fabriken - söndagsbilden
 
Idag är det en sådan där ligga i soffan läsa bok dag. 


 
 
Önskar dig en helt underbar söndag och start på nya veckan.
 
♥ ♥ ♥
 
 

8 kommentarer:

  1. It looks like a nice day in a chair...a piece of cake and a good book..time to enjoy!!!

    Much greetings,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  2. Vad blev det för god kaka?

    Jag & maken tog en långpromenad igårkväll & det var underbart väder.. vart & skönt :-)

    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vacker header du har, verkligen höstfin!
    O kakan den blev säkert både uppskattad o uppäten!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  4. Tänk vad böcker var vackra förr.
    Och vilka underbara höstfärger din header har!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Härliga söndag har också slappat hela dagen fikat och pratat med vänner.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  6. Gråväder här också, men jag håller med,
    det var jätteskönt ute under dagen.
    Så fin header du gjort med kastanjer.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Instämmer med alla andra,tror jag skrev det här om dagen,Att det är så fint
    med Kastanjerna,denna årstid.
    lycka till med allt

    SvaraRadera
  8. Skulle skriva om kastanjerna i förra inläget,men glömde.Jag tycker oxå bilder var sååå fin,jag vill oxå ha kastanjer:)Här bakade vi oxå i det lilla,gick åt som smort.Kul med fest i höstmörkret,ha en fin fin dag,kram <3

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)