torsdag 11 oktober 2012

Fabriken i dag....Höstens Moodboard

Idag bjuder fabriken på Höstens Moodboard.
 
Ett så tacksamt tema med alla dessa färgspel som finns nu. Det räcker att sticka ut nässan i naturen så finns ditt moonboard där.
Alla nyanser av gult, orange, grönt och rött med en fin höst sol som i alla fall skiner här i hörnan idag.


Titta in på Fabriken och se vad som finns för underbart och härligt på höstens eget bord. Och hur dom olika bloggarna tolkat dagens tema.


Min tolkning ser ni här nere. Så jag passar också på att visa mitt nya stora fat jag köpte häromdagen på min lilla tripp. Just nu med äpplen på.
 Härliga buskar från trädgården i rött och grönt...mina favoritfärger.
 


 
 
 
Väl mött på fabriken.


♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Jättefina bilder och fat:) ha en fin helg Maria! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Underbara varma höstbilder..
    Mysigt!!
    Ha en fin torsdag. Imorrn är det fredag :)
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Vilket fint fat! Höstfärgerna som är i naturen nu är underbara!

    SvaraRadera
  4. Fatet är helt i min smak! Så fint! Verkar som ni har haft en skön dag, sushi som ni åt häromdagen är helt min smak det också. Mums! Ha en strålande fortsättning på torsddagen. Kramis

    SvaraRadera
  5. Takk og i lige måde du! :) Epler og nyper hører jo virkelig høsten til!

    fin kveld til deg :) klem fra Ellen Louise

    SvaraRadera
  6. Du har alldeles rätt, naturen bjuder på mycket inspiration såhär års. Jättefint fat du har hittat. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt moodboard du visar upp! Jag har börjat gilla hösten mer och mer! Tycker det är så fint med alla färger och njuter av den krispiga luften ute!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  8. Äpplena och fatet passar bra ihop. Ha det Bra !

    SvaraRadera
  9. Vilka fina höstfärger du fångat! Härligt!
    M v h
    Karin

    SvaraRadera
  10. Härlig moodboard du ställt samman, det är sånt som är så vackert vid den här tiden!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Underbart vackert höstväder nu :-)
    Vilket fint fat med äpplen :-)

    Hoppas du får sova gott!Kram

    SvaraRadera
  12. Så vackert med höstens färger!
    Ha en finhelg. Kram Kicki

    SvaraRadera
  13. Vilket vackert fat du har köpt, roligt att unna sig lite nytt.

    Ha en fin helg, lite sol här ..............
    // Lissen

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)