onsdag 17 oktober 2012

En höstig onsdag i hörnan.....

Hösten härjar utanför
 
 och det är riktigt mysigt tycker jag.
Älskar ju hösten med alla färger...alla LJUSEN jag tänder här hemma.
Det är såååå mysigt!
Men det är så gott med alla våra fyra årstider. Och på vintern skall det vara snö...annars kan jag bli lite tjurig.
 
Plockade iordning ett liten höstbricka härom dagen.
Den passade så bra på bordet i vardagsrummet.
Lite mossa och en massa blad...så var det klart!
Enkelt ♥






Gosig hösthälsning denna fina onsdag.
 
♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. Å vilken färgprakt...Jag älskar det. Mys!!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. FIIIIIIINT! Hösten bjuder verkligen på en härlig färgprakt
    Kramar
    EVA

    SvaraRadera
  3. Fint!
    Tänk vilken ynnest att bara ta för sig av allt vackert i naturen och pynta inne med.
    Så fina färger ihop med tända ljus...........

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Vackert fat du skapat. :) Ljus, ljus och ljus i dessa mörka årstider gillar jag också. Boa in sig i värmen och mysa. kram kram

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också hösten! Eller jag gillar alla årstiderna;) Snyggt du pyntat, jag ska plocka mossa i morgon:)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Det var vackert finare Höstprakt har jag inte sett.
    Du är jätteduktig med detta.
    Tack för vi får se det fina Du ordnar

    SvaraRadera
  7. Åh vilken vacker höstbricka, här älskas hösten och alla dess färger och speciellt härlig blir det om man plockar in en liten del av den.

    Önskar dig en härlig kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Väldigt fint med höstiga löv på brickan, kram

    SvaraRadera
  9. Härliga färger du har på din höstbricka! Så mysigt att kunna plocka in en del av den fina hösten!
    Önskar dig en fin dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)