tisdag 9 oktober 2012

En grå grå dag....


Med en massa inspiration.
 
Ja idag var det bara sååååååååå grått ute. Kunde inte bli mer trist.
Vi åkte till Borås maken och jag. Det var jag som skulle till lasarettet en sväng. Så det blev en skön dag. Lunch med sushi ett par små vändor i lite butiker. Vi fångade upp dottern på hennes lunch innan vi åkte hem.
 
Den grå dagen i bilder...
 
Sushilunch med dottern (hennes foto)

Sedan blev det Hjärterum



 
*****
 
Sedan var vi förbi en kul affär som ibland har en hel del skoj. Dom har allt eller inget :)
Presentknallen.
 
 
 
I vår lilla stad har det också öppnat en ny butik.
 



 
*****
Det blev en sväng in på Chilli också och där följde det med två av favoritplädarna hem. En marinblå till allrummet och en vit till sängkammaren. Och inne på Presenknallen ett stort vitt/cremefärgat salladsfat.
 
Nu har jag varit ute i garaget och sprayat ett par gamla ljusstakar som jag tänkt länge.
Så dom kommer här på bloggen snart. Nu måste jag ut och kolla hur dom mår :)
 
Tjingeling så länge
 
♥ ♥ ♥
 
PS! Foton tagna från resp. hemsidor/FB på nätet

15 kommentarer:

  1. Det ser ut att varit en mysig dag ändå, i fina butiker och god mat :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag det verkar ha varit. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig dag det blev!Hjärterum och presentknallen är alltid skoj att besöka.Vad spännande att få se dina ljusstakar senare.Lycka till.Ha en mysig kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Men den gråa dagen blev ju riktigt ljus :) tack för alla fina inspirationsbilder du bjuder på! Hoppas besöket på sjukan gick bra. Kram fina! Ester

    SvaraRadera
  5. Chilis filtar är så sköna. De finns ju i en massa trevliga färger också.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för hälsningen hos mig, trots att mina inlägg och kommentarer verkligen inte har duggat tätt i höst... Och någon gång ska det väl ordna sig, för man är ju optimist, eller hur?

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att förena nytta, som tråkiga sjukhusbesök, med nöje shopping & lunch .-)
    Den grå dagen blev en väldigt BRA dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. har aldrig testat sushi... får nog ta å göra det snart :)

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder.
    Åhh, jag bara älskar den andra och sista bilden!
    Det blev inspiration för mig!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  10. Oh vilken härlig butik,vet Du just sådan hus som man kan ha blockljus i
    är jag ute efter. Jag tycker de är så trevliga.

    Lycka till nu med allt,önskar Hajan kramar

    SvaraRadera
  11. Sushi är riktigt gott :) Mys med dottern är inte dumt.
    Åh vilken härlig butik ni har besökt, så himla myucket fint dom hade!
    Ha en fin onsdag.
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Åh, vilka härliga bilder du visar....så inspirerad man blir. Jag som älskar inredning.
    Ha en fantastisk dag i vår vackra öst!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Vilka fina och inspirerande bilder och alla kuddarna ser ju för härliga ut. Ja, allt det andra också! Kul när man också hittar fina saker!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  14. Verkar ha varit en ganska härlig grå dag;)
    Önskar dig en skön kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  15. Vilka inspiritationsbilder du visar.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)