lördag 27 oktober 2012

En frostig lördag.....



Lördag med frost och sedan kom då lite snö.
 
Idag var jag uppe tidigt. Yoga stod först på agendan idag. Vikarierar för bästa Yogakollegan I som är på semester.
 Kl. 9.00 möter jag morgonpigga Yogisar på mattan.
Måste erkänna att jag är lite seg på morgonen, men jag kvicknade till betydligt.
Cyklade ner till F&S i frostig morgon. Så underbart och på hemvägen kom det snö.
Inga stora mängder men en härlig och mysig må bra känsla infann sig.
 
Nu väntar besök av dottern vi skall testa att göra mandelsmör....någon som fixat detta själv någon gång ?. Skall bli spännande.
 





Önskar dig en underbar lördag för det skall jag ha.
 
Många varma kramar från lilla mig till dig. Och ta hand om dig och dina kära....
 
♥ ♥ ♥
 
PS! Glöm ej ställa om din klocka till vintertid...

6 kommentarer:

  1. Åh ,så härligt att börja dagen med ett yogapass :)
    Bättre start kan man inte få.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att börja en ledig dag med yoga! kramis

    SvaraRadera
  3. En härlig lördag till dig också
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Vad har man mandelsmör till? Lät spännande! Stämningsfulla bilder! Klemmer fra Norge

    SvaraRadera
  5. Nej jag har aldrig testat mandelsmör.. Undrar vad man har det till?

    Ha en riktigt skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig start och vilka vackra bilder.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)