tisdag 30 oktober 2012

Det värmer i mitt ♥


♥ ♥ ♥
 
Precis så här vill jag att min blogg Marias Hörna - Njut av Livet ♥ skall vara.
Fick en AWARD av bästa Emma med bloggen Livskrafter.
 
Så här skriver hon om min lilla hörna.
 
 - En blogg att inspireras och bli varm i hjärtat av. Vackra bilder med inslag av sådant som ögat och själen blir glad av




Ja det värmer i mitt lilla ♥ då skall ni veta. Så tack söta Emma för detta.
 
Nu skall jag ju dela ut denna fina AWARD. Men det kan jag inte för jag tycker att ALLA bidrar på ditt sett till denna fantastiska bloggvärld.
Så känn er helt fria att ta den och lägg in den på er blogg och var stolta över den.
 
********
 
 
 
"Jag älskar dig kärlek.
Den kärlek som finns mellan ett par som ligger i mörkret och
talar om svunna tider.
Kärleken som barn visar när de sträcker
händerna för att bli upplyfta och som finns i deras kletiga pussar.
Den betryggande beröringen, de
skimrande ögonen, ljudet från dörren när någon kommer hem."
 
Charlotte Gray
F. 1937
 
♥ ♥ ♥
 
 
 
 

13 kommentarer:

  1. Vad fint! Roligt med awarder och fint skrivet. kramis

    SvaraRadera
  2. Precis så är din blogg. :) en glad och varm plats.
    Grattis!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Välförtjänt award, grattis!

    SvaraRadera
  4. Instämmer, jättefin blogg med tänkvärda ord och vackra bilder. Grattis!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  5. Ja håller bara med. Så fin blogg..
    Ha en skön kväll!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  6. Grattis!!!! Den är du så värd:)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Grattis till awarden :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  8. barnen är min trygghet. kärleken i fem härlig människor. och så mitt barnbarn :)
    din blogg är värd all uppmärksamhet. här blir man varm om hjärtat.
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  9. Stort grattis! Så kul och så välförtjänt!
    Kram från Annette

    SvaraRadera
  10. Grattis till en award och fina ord! Den är du välförtjänt utav.

    Ha en finfin dag!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  11. Grattis till din award.
    Önskar dig en riktigt skön kväll
    kram
    AC

    SvaraRadera
  12. Önskar dig en finfin dag å Grattis till awarden.
    Kramizar

    SvaraRadera
  13. oj vilka fina ord, som stämmer precis. Charlotta Gray vet vad hon skriver om.
    ggrattis till awarden, ha det riktigt gott.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)