måndag 22 oktober 2012

Delad glädje dubbel glädje.....♥

Hejsan i stugorna.
 
Hoppas allt är bra med er där ute.
 
Idag kommer det lite inspiration från Shabby Chic Mania. 
 
Det är så roligt att ge er lite inspiration som jag hittar. Att glädja andra en liten stund, precis som jag gläds åt dig och din inspiration i stort och smått.
 
Delad glädje är dubbel glädje.
 

Så romantiskt och vilsamt. Fick en fantastisk ide här med flaskan..hi hi



 
Den här mysiga byrån med små lådor.
 



Mmmm gillar det här köket. Det vackra rustika.




Ett härligt ställe att sitta med ett glas vin eller hur
 
 
 
* * * *


 
 
Till sist en otroligt vacker bild. Mystisk och vilsamt vacker.
 
Hemligheten med att vara lycklig är förmågan att kunna glädjas med andra.
 
"Georges Bernanos"
(1888-1948)
 
♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

  1. Åh vad fina bilder, flaskan var som sagt för söt. :-) Måste kika in på den sidan, kram å tack för inspirationen

    SvaraRadera
  2. Men åååååh vilka hääärliga foton!!! Stämningsfulla! Härlig inspo!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaamar till dig från mig!

    /aka

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder du visar! Helt underbara och jag håller med dig. Där skulle jag gärna sitta med ett glas vin jag oxå. Vi kan sitta där tillsammans.
    Visst är det så att delad glädje är dubbel glädje men det är oxå så att delad sorg, är halv sorg.
    Ha det gott kära Du!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Tack för du delar med dig! underbara bilder! ha en fin vecka njuut...kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Tack för det :-) Ett tips tillbaka ...har du spanat in det här på fejjan
    https://www.facebook.com/ShabbyChicLovers?ref=stream ? Om inte gå in och gilla pronto , helt sagolika pics :-)

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  6. Kan jag få det som det ser ut på bild 3 och 4, tack! Helt underbart vackert och liksom ursprungligt. Dom andra bilderna är också fina och jag tycker det är så roligt att titta på vackra bilder, jag tröttnar liksom inte.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Mycket trevligt att träffa dig Maria ~ ~
    Massor av inspiration du delade med oss​​. Jag älskar köket! Min mor var från Sverige. Mitt skrivande är inte så bra jag hoppas du förstår de flesta det. :)
    Jag älskar din blogg jag kommer att besöka ofta.
    Kramar Rosemary ...

    SvaraRadera
  8. Det där köket skulle jag inte tacka nej till. Var många härliga bilder.
    Ha de gott/kramen

    SvaraRadera
  9. Vilka underbara bilder,tack för att du delar...
    Ha de fint!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  10. Åh vilka härliga bilder tack för inspirationen;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga bilder :-)

    Ha en fin tisdag!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Så fina bilder. Ha en fin kväll
    Kram Agneta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)