måndag 1 oktober 2012

Bloggar i AT

Den här veckan bloggar jag för vår lokaltidning...japp.
Riktigt spännande och lite annurlund en Hörnan Bloggen.
Nu blir det blogginlägg om träning och Friskis & Svettis.
Så den här veckan blir det nog inte så mycket på hörnan eller besök hos er alla goa.
Men ni kan gå in på AT Alingsås Tidning och läsa mina inlägg.
Ett nytt inlägg varje dag fram till söndagen.
 
Var detta dom sista små blommorna jag plockade in häromdagen.
Och en liten rosa ros hittade jag också.
Blev en fin prydnad på köksbordet i ett litet snappsglas.





Önskar er fina höstdagar nu :)
 
♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Gick in på din tidningslänk, vad fantastiskt du skrivit, tydligt och kraftfullt.
    Vilken kämpe och positiv själ du är <3

    Så roligt det skulle vara att få delta på några av dina yogapass, så synd att jag bor så långt upp i vårt avlånga land.

    Ser framemot dina kommande inlägg i tidningen:)

    Ha en underbar vecka!
    Kram Jane

    SvaraRadera
  2. Önskar dig lycka till med dina inlägg i tidning, alltid kul att bli uppmärksammad.
    Ha de gott/kram

    SvaraRadera
  3. Kul att läsa din Blogg i AT .Du är ju fantastisk,är säkert till hjälp för många andra som har liknande problem.Härligt med positiva vänner .Kram Annkie

    SvaraRadera
  4. Lycka till med dina inlägg, vore kul att läsa dem. Skall kolla på nätet...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Vackra blomsterbilder. Ha det bra !

    SvaraRadera
  6. Hej Maria!

    Kika in hos oss på Fabriken så fort du kan! Jag tror du blir glad... :)

    kram // tina o anna

    SvaraRadera
  7. Kul att blogga i tidning, lycka till!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  8. Ska kika in i tidningsbloggen, spännande :-)

    Sommarens sista blommor kanske...
    Ha en godnatt
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh vad roligt, ska kika in där då. Spännande! kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)