torsdag 20 september 2012

Sköna Hem - Inspiration

Rött i inredningen
Att vara följare på tex. Facebook på olika inredningssidor är ju väldigt praktiskt.
Inspirationen bara kommer upp framför dig. Sedan finns det ju inget bättre än en pappertidning eller hur.

Men detta inslag kom upp hos mig häromdagen. Så eftersom jag ju är en älskare av just RÖTT i inredningen så stannar jag ju upp. Och så mycket läckert oavsett om du har för färger hemma så är ju röda detaljer så snyggt, tycker jag.
Både den engelskt röda och den kinaröda. Eftersom jag har problem att ladda över bilder från min kamera just nu så får ni hålla tillgodo med dessa bilder.
Alla bilder lånade från Sköna Hem.


Gillar dom här skåpen...och titta på stegen till höger...

Röd vägg...läckert och sängen helt underbart...


Snyggt med dom röda detaljerna på ett svart bord. Och vilken härlig och glad hall



Mmmmm snyggt med dessa textilier. Och ett kök i engelskt rött



Och detta du...svart och rött i köket



Hi hi snacka om att jag satt här och drägglade över all inspiration. Och mycket mycket mera fanns det :)

Önskar dig en underbar dag !

11 kommentarer:

  1. Ja det är snyggt! Jag har röd fondvägg i vårat datarum (mest för gubben vill det) men visst är det snyggt, bara det inte blir överallt;)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt, sådär skulle jag (också) vilja bo :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart med röda inslag i inredningen ! Härliga bilder

    SvaraRadera
  4. Älskar skåpen! Skulle inte tacka nej till det stora röda kinaskåpet:)

    Ha det gott! Kram Jane

    SvaraRadera
  5. Ojoj vad läckert. Förstår att du dreglade.
    Man kanske är för insöad i det vita :)
    Önskar dig en skön helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. ja superhärligt med röda detaljer,,,,kramis semlan

    SvaraRadera
  7. Det röda köket var snyggt!
    Men tror inte jag skulle våga göra ett sånt själv...........är "livrädd" för rött, vet inte varför för det är en varm och mysig färg.

    Ha det gott,
    Anneli

    SvaraRadera
  8. Rött är en varm och hemtrevlig färg! Vi har en del rött i gästhuset och faktiskt lite inne också.
    Det svarta och röda köket var snyggt! Den bilden ska jag spara!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  9. Åh så många härliga bilder, älskar rött men mest hos andra;) Här hemma har jag aldrig trivts med färgen men jag kan sukta länge och väl hos andra som har den färgen hos sig;)

    Önskar dig en härligt ljuvlig helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  10. Gillar också rött, särskilt den röda som är på skåpet högst upp till vänster. Kina röd och engelsk röd... Jag förklarade för en kompis för ett tag sedan hur hon skulle kunna måla en gungstol. Dalaröd förklarade jag då, och menade då samma färg som på skåpet... ha ha ha. Kärt barn har många namn.. ;)
    Ha en ett gott slut på helgen, verkar som att vi kan fortsätta sitta inne och tända ljus...¨
    Kram Anna Lena

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)