lördag 22 september 2012

Önskar dig en härlig och mysig helg.........

 
 
Lördag / Söndag....lediga
 
Önskar dig en helt underbar helg.
 
Lite mys i höstvädret...många levande ljus, paraply och stövlar och ta det riktigt lugnt...♥
 

 

 
 
 
Ljus i stugan en kulen hösteftermiddag......vi tänder ofta den här ljuskronan som hänger över köksbordet. Den har både elektriskt vanligt ljus (med dimmer) och levande ljus.
Svart gjutjärn som passar vårt gråsvarta golv.
En lampa jag köpte av en kollega för flera år sedan.
 
Kramar ♥ ♥ ♥
 
 

9 kommentarer:

  1. Oj så mysigt det ser ut!
    Njut av din lediga helg. Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Mysigt med hösten tycker jag ♥ och massor av levande ljus, trevlig helg! kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Myyysigt :-)

    Hoppas du har en riktigt trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så skönt och lugnt känns det av att läsa ditt inlägg! :)

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  5. Mysigt, hoppas att din helg blir härlig. kramis

    SvaraRadera
  6. Jajamen, här mys det på för fullt! Vi har haft soligt och fint fast nu till kvällen smög sig dimman på..

    SvaraRadera
  7. Vilken mysig blogg du har. Så vilsam och mysig. God helg önskar jag dig. Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Så mysigt med alla ljus, det är en av många anledningar till att jag är speciellt förtjust i hösten, alla levande ljusen man kan tända;)

    Önskar dig en härlig söndag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  9. Det var rofyllt att titta in på din blogg..
    Ha en skön dag.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)