torsdag 6 september 2012

Inte riktigt som jag tänkt.....

Hej hopp i stugorna.
 
Uj uj vilken konstig vecka jag haft.
Vår uppkoppling här hemma har INTE funkat. Både datorer och mobiler har strulat. Vi har Glocalnet vilket vi haft i många många år och som alltid fungerar. Men nu har det hänt något skumt. Så att försöka göra inlägg eller besöka er mina goa vänner har varit lönlöst.
 
Så nu tar jag chansen när det fungerar via min koppling till mobilen.
Så här kommer ett litet inlägg och ett livstecken från mig. Hade tur i onsdags då jag lyckades släppa ett litet recept här på bloggen som redan var klart...så bara publicera knappen...färdigt! Har haft två underbara Yogaklasser den här veckan. Fullsatta pass med helt underbara Yogisar.
Frissan har också fått ett besök av mig...behöver väl inte säga hur underbart det var.
 
Maken hoppar omkring på kryckor efter att ha spelat badminton...aj aj. Vadmuskeln råkat illa ut. Så han går med ett löstagbart gips och kryckor.
 
Nog om allt som hänt i hörnan denna gång. Nu väntar middag hos dottern om en stund.
 
 

En liten solstråle tittade in på kökshyllan. Har satt fast ett litet trasselhjärta på min lilla krans
Och en lite skål med strandfynd....sparar på sommaren lite till.
 
 




Ute blåser det otroligt mycket och solen kommer och går, liksom regnet.
En tittut från köksfönstret.
Kalla vindar idag och kalla nätter....Herr Höst har kommit.



I morgon skall jag försöka få in min lilla äpplekrans på bloggen. Vi håller tummarna att det skall fungera i alla fall.
Nu skall jag också kika runt hos er en sväng....får de hur långt jag kommer innan systemet går ner...
 
Önskar er en underbar torsdag eftermiddag och kväll.
 
Kramar från Hörnan...
 
♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

  1. Bara så trist när datorer oc mobiler inte funkar.Men vilken tur det funkar en stund.Vad härligt att sätta sej vid dukat bord.Hoppas att det funkar imorron så vi får se din fina krans.Ha en härlig eftermiddag / kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh sånt där gör ju en galen. Det ska bara fungera.
    Vad skönt att få komma till dukat bord.
    Ha en skön kväll.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vi har glocalnet här med och det fungerar bra.Men nog kan man bli less när det strular.Ha en skön kväll.

    SvaraRadera
  4. Min bror har också Glocalnet och han har också haft problem...så jobbigt det är. tror det är i vissa delar av landet bara. Så mysiga bilder du visar. Och stackars din gubbe som hoppas på kryckor. Hoppas du får en fin middag hos din dotter. Kram från Karin H

    SvaraRadera
  5. Usch, vad jobbigt!
    Man är ju tyvärr så beroende av all teknik.

    Middag hos dottern låter mysigt.

    Din krans blev jag nyfiken på, gillar att binda kransar som du vet.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Ja det är drygt när det strular, men det brukar ordna sig. Fin header du har nu. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Datorer är som bilar det ska bara fungera tur det gick bra via mobilen. Äppelkrans nu blev jag nyfiken. Tråkigt med skadad man. hoppas det läker sig snabbt./Boel

    SvaraRadera
  8. Så fint med hjärtat och kransen. Hoppas du slipper mer datorstrul, finns inget som kan göra mig så galen som det :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej! Vilka bilder vilka konstverk ! Ha det bra !

    SvaraRadera
  10. Datastrul är så irriterande... & så blir man ju påmind hur data beroende man faktiskt är ;-)

    Vad fint du gjort det med hjärtat...
    Underbart höstväder har det varit de sista dagarna & imorgon oxå vad jag kan se.. Ikväll har det däremot regnat rejält...

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Nu är det höst med lite mer mys och pyssel inne.
    Ha en trevlig helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Hej Maria! tittar in för att önska dig en fin helg ♥ hoppas maken kryar på sig!kram Jessica

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)