tisdag 11 september 2012

I ett virrevarr av inspiration....

När jag surrar runt och kikar på lite kuddinspiration ja då hamnar jag ju på tusen olika platser med så mycket fin och vackert så huvudet svämmar över.
Ja allt har ju inte med kuddar att göra hi hi. Men vad mycket läckert det finns.
Surrade in i en tygaffär idag och kikade på tyger...hum kanske får sy egna kuddar. Men skall till Indiska först och se vad dom har. Samt till en helt underbar butik i Göteborg Indigo.


Wow va snyggt ...min favvo är helt klart höger bilden. Men den vänstar är väldigt snygg...svårt det här :)


Snyggt och läckert i badrummet....



 Turkos mmmm detta var läckert...


Klart jag vill dela med mig till dig av det jag hittade ...

I morgon är det redan onsdag och det blir jobb på förmiddagen sedan lite vila inför mitt Yogapass som startar kl. 17.30. Älskar det...dels att träffa alla underbara Yogisar och att det hela gör mig sååå gott.
Sedan är det mera Yoga på torsdag morgon kl. 10.00 då nästa yogisgäng samlas för en skön stund.

Jag säger det igen....prova Yoga om du inte gjort det tidigare.

Nu önskar jag er alla en härlig sen kväll (här har regnat och BLÅST större delen av dagen)
Sov gott och gör dig härliga dagar....

Kram från Hörnan..

♥ ♥ ♥

17 kommentarer:

  1. Hej fina du!
    Wow vilka inspirationsbilder du bjuder på!

    Har inte provat på yoga än men e såå sugen...

    Kram Git

    SvaraRadera
  2. Hej fina du!
    Wow vilka inspirationsbilder du bjuder på!

    Har inte provat på yoga än men e såå sugen...

    Kram Git

    SvaraRadera
  3. Hej fina du!
    Wow vilka inspirationsbilder du bjuder på!

    Har inte provat på yoga än men e såå sugen...

    Kram Git

    SvaraRadera
  4. Hej fina du!
    Wow vilka inspirationsbilder du bjuder på!

    Har inte provat på yoga än men e såå sugen...

    Kram Git

    SvaraRadera
  5. Inspiration till att förändra sitt hem kan man få av sådana fina bilder.
    Vet inte, tänk att ha så många kuddar när man har djur, uha de blir riktigt mycke att städa.
    Önskar dig en skön dag/kram

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder! Såå mycket fint!
    Väldigt svårt att veta som är snyggast?! Kanske börjar man längta efter lite färg efter allt vitt de senaste åren...

    Önskar dig en skön fortsättning på veckan

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder och man kan bli lite "smågalen" av allt mysigt som finns...;)))

    Önskar dig en ljuvlig dag..
    KRAAAAM/Annelie

    SvaraRadera
  8. MMm så fina bilder.Nu blir man ju sugen på att göra om hemma.MVH

    SvaraRadera
  9. Min stil är orientalisk så du vet vilken av dessa bilder som tilltalar mig mest! :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  10. Väldigt fint och visst är yoga underbart. Jag gick på det förr och saknar det massor. Orientaliskt är mysigt, särskilt såhär på hösten. kramis

    SvaraRadera
  11. Alltid kul med lite inspiration ifrån inredningsvärlden.Gillar bilden längst ner,såå fiin!!gillar turkost.Ha det gott,kram!

    SvaraRadera
  12. Håller med dig, bilden längst upp till höger gillar jag skarpt. Har provat yoga på spa en gång och det var verkligen underbart.
    Kram

    SvaraRadera
  13. När man kolar in dina fina bilder, vill man blås ut hela huset och skaffa nytt. Yoga är något som jag gärna vill prova på.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  14. Jag älskar orientaliskt, Indien och yoga men bor i ett litet rött hus så det går mer åt det lantliga som jag också är förtjust i. Ja det är svårt det där:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  15. Just nu är jag förtjust i turkos. Bilden längst upp till höger...åhh det rummet skulle jag med glädja flytta in i och aldrig lämna ;)
    När jag var i tonåren höll jag på med yoga och mådde riktigt bra av det. Kanske ska ta upp det igen...
    Kram

    SvaraRadera
  16. hejsan!

    Kuddar är ju så underbara - skulle kunna köpa hur många som helst!! Love them!

    Härliga bilder!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  17. När man ser dessa underbara bilder, så bara vill man ha...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)