söndag 23 september 2012

Höstfix i helgen....

Nu är det dags för höstfix
Så igår blev det höstplantering.
Passar ju utmärkt eller hur. Så en tur till Blomsterlandet för lite höstinköp.
Rått och kallt med lätt duggregn fixade jag lite höststämning.
 
Har du fixat hemma...? Här blir det bara lite ljung vid entren. Piffar mera senare med mossa och tallris. Vi har här ett skydd till vår värmepump  för dom är ju inte snygga att ha precis vid entren och framsidan på huset. Så på så sett blir det ett litet pynt "bord". Ett litet tips...:)


***

Lägger detta idag på Fabriken. Titta in där för att titta på mera bloggar i det fria temat som gäller för söndagen.
 









 
 

Lite stenar får vara kvar ett tag till :)





Önskar dig en fin söndagskväll.
 
♥ ♥ ♥
 


17 kommentarer:

  1. Så fint...ungefär sådär ska jag också göra. Nu gapar altanen tom pga takarbetet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. det kommer säkert att bliva bra.
    det finns så mycket man kan göra,för att trivas lite.
    kram

    SvaraRadera
  3. Åh så fint du pyntat! ser jättemysigt ut!

    Önskar dig en trevlig söndagskväll
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  4. Mycket trevligt höstpyssel.Tycker det är så roligt att göra fint med höstblommor och ljus.Trevlig söndagskväll.

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra bilder! Så jättefint du piffat till det. Jag har inte gjort något sånt än. Måste åka iväg några mil för att inhandla ljung. Det enda som finns här där jag bor är en liten mataffär och de har inte sånt. Blir riktigt sugen på att sätta igång när jag ser dina fina bilder.

    Ha en fin vecka!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  6. Tack för din hälsning! Fint du har gjort, jag tror att jag också ska leta efter några fina stenar.
    Trevlig vecka,
    Kristina

    SvaraRadera
  7. Så fint du har gjort vid entren, nu är det höst.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Så jättefint du har gjort vid entrèn, vackert med Ljung! Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  9. Ja alltså, finns det något höstigare än ljung!? På ett bra sätt alltså:) Jag älskar ljung!

    Hoppas du får en fin vecka // tina

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder du bjuder på idag! Jag har också köpt ljung i helgen, en vacker blomma som lyser upp tillvaron när man kommer hem.
    Kram Ester

    SvaraRadera
  11. Så fint du har gjort!
    Ljung och prydnadspumpor är verkligen något som livar upp tillvaron så här års.
    Hoppas du får en fin start på den nya veckan som kommer!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  12. Så fint med ljung och pumpor. kramis

    SvaraRadera
  13. Så fint du har fixat till det. Lite kul är det allt att fixa även till hösten;)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  14. Så vackert det är med ljung. Här har det än så länge också "bara" blivit några ljung på trappen men jag har en idé;) Ska bara fixa färdig allt pyssel inomhus först;)

    Önskar dig en härlig måndag
    KRam
    Annie

    SvaraRadera
  15. Ljung är fint. De finns ju numera i en massa olika färger. Föredrar ändå den klassiskt lila.

    SvaraRadera
  16. Ljuvligt fint. Bra tips med värmepumpen...för inte är den snygg inte.
    Härlig blogg som inte är som alla andras...gillas skarpt. Kram på dig och hoppas du får en fin vecka. Marit B

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)