måndag 24 september 2012

Bökar och flyttar runt...........

 
Här hemma flyttar vi runt må du tro. Stor rokad .........hi hi
Det började med att vi nu köpt nya sängar, som kommer om två veckor.
 
Så bär vi då ner våra gamla sängar och sätter i gästrummet. Jo då knappt maken och grannen fick ner sängen....tvärnit i mitten på trappan.....det skulle jag fotat.
Gästrumssängarna nu sålda på Blocket.
 
Den gamla sänggaveln och nattduksborden som var i vårt sovrum ligger nu ute på Blocket...inte sålt.
 
Så nu väntar vi med spänning på våra nya sängar...mmmm.
 
***
 
Som du ser så är nu gardinerna uppsatta i gästrummet.
Det känns jättebra. Och jag är så nöjd med dom.
 

 
 
 
 
Ett fint mönster i väven.


Precis som ett pärlband
 
 Har varit lite redig i helgen och ja höstfixat (se förra Inlägget) men jag har också tvättat köksluckor mm. Så köket känns så fint nu.
 
***
 
Du kan nu hitta fler foton av mig på Instagram.
Min Iphone är ju alldtid med mig, men inte kameran. Och jag tycker att min Iphone tar så bra bilder så jag har också skaffat Instagram med koppling till Icloud. Så undrar du vad jag hittar på mellan varven så kika in där.
 
Önskar dig fina höstdagar :)
 
♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

  1. Vilket trevligt fönster du gjort i ditt gästrum. Gardinen blev jag helt såld på Mycket fin/Boel

    SvaraRadera
  2. Jättefina gardiner du satt upp, och vad kul att få nya sängar!!

    Vad heter du på Instagram, gick ej att klicka på länken.
    Jag heter lottazetterling:)

    Ha en bra kväll!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. ditt gästrum ser verkligen hemtrevligt & fräscht ut :-)

    ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  4. Visst är de upplyftande att kunna fixa till det fint hemma, finfina gardiner.
    Ha de gott/kram

    SvaraRadera
  5. Fint det blev med gardinerna!
    En ny säng är ju aldrig fel att köpa :)
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  6. Härligt med ny säng - och det är aldrig fel att få flytta runt lite grejer och röra om energierna ;-)

    Tack för att Du så flitigt kommenterar hos mig!

    Kram Irene

    SvaraRadera
  7. Vad kul att göra om lite :)
    Sv: Javisst är min lilla bil gullig :)
    Ja hur det nu är me radio...kanske gör bort mej totalt. :S
    Återstår att se efter sändningen

    SvaraRadera
  8. Det är så härligt att få rumstrera om i hemmet:)
    Luftig och fin känsla i fönstret, älskar orkideér.
    Ha en härlig dag! Jane:)

    SvaraRadera
  9. Oh, du har ett sånt där höstryck som jag sitter här och väntar på! När kommer det, tro......Gardinerna i gästrummet är ju för snygga, precis som pärlor ser det ut, läckert!
    Agneta kram

    p.s. degen till det grova brödet delar jag i två delar...d.s.

    SvaraRadera
  10. Det blir nog jättefint och bra när det är klart. Ha det bra !

    SvaraRadera
  11. Lycka till med flyttandet och kram till dig
    Emma

    SvaraRadera
  12. Åh vilka fina gardin dom gillar jag verkligen. Hur har du det e allt bra?
    Här har varit mycket fattar inte vart tiden tar vägen men så är det kanske. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  13. Här är det också omflytt och sängar på blocket. fast vi letar säng. Inte det lättaste, alla blir sålda så snabbt. Hoppas snart det kan bli vår tur.
    Hade önskat att vi hade kunnat ha mer längder, det blir med mysigt tycker jag. Hela övervåningen är tyvärr snedtak och där finns inte plats för längder, tyvärr.
    Nu hoppas vi på en bättre Söndag, för fyyy vilket väder vi haft här idag! Usch!
    Kram Anna Lena

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)